Dank je. Ik heb het desbetreffende topic even bekeken en daar stond de grijze in ieder geval bij.Tinman schreef:
Ik meen dat er een Oranje, Gele, Grijze en Witte op de markt komen.
Wolf.
Dank je. Ik heb het desbetreffende topic even bekeken en daar stond de grijze in ieder geval bij.Tinman schreef:
Ik meen dat er een Oranje, Gele, Grijze en Witte op de markt komen.
Ik heb de gele en de grijze van Maisto, daarom heb ik hier de oranje genomen en ga ik wachten tot er een witte komt, de grijze ga ik in eerste instantie niet kopen ... maar zeg nooit 'nooit' héRuben schreef:Ongelooflijk mooi model. Oranje staat 'm erg goed, ik twijfel tussen deze en de grijze (ziet er op de AA-site ook erg mooi uit).
Er komt nog zoveel nieuws uit. Urraco, LP560-4, Countach 25 Anniversario....... Als je dan al drie Superleggera's hebt staan, zou mijn voorkeur ook naar andere modellen gaanlambodiecast schreef:Ik heb de gele en de grijze van Maisto, daarom heb ik hier de oranje genomen en ga ik wachten tot er een witte komt, de grijze ga ik in eerste instantie niet kopen ... maar zeg nooit 'nooit' héRuben schreef:Ongelooflijk mooi model. Oranje staat 'm erg goed, ik twijfel tussen deze en de grijze (ziet er op de AA-site ook erg mooi uit).![]()
Mark
Ik heb de rode Urraco 1/18 van Kyosho gevonden in Zuid Korea, maar met verzending US $170 vind ik net iets te veel eerlijk gezegdRuben schreef:Er komt nog zoveel nieuws uit. Urraco, LP560-4, Countach 25 Anniversario....... Als je dan al drie Superleggera's hebt staan, zou mijn voorkeur ook naar andere modellen gaan
Dat idee had ik ook eerlijk gezegd, ze hadden er nog zoveel meer van kunnen maken, maar je kan niet alles hebben héMr. Dj M. schreef:Echt dik die Superleggera en dat oranje is echt hip!Wel jammer dat Autoart de mallen niet geupdate heeft met de mooie gasveertjes.