Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb vandaag mn 2 impreza modellen binnen gekregen. Het gaat om de blauwe plain body van 2003. en de wrc 2003 van solberg rally of japan. Allebei in nieuwstaat. (zondag ga ik kijken voor een echte impreza van 1999 een gtt
Ik ga voor een gewone (standaard) ggt kijken. Auto is geheel origineel(vanaf de eerste eigenaar is de hele histore en onderhoud bekend) en ik kan hem dus kopen van de 2e eigenaar en de kleur is donker blauw metallic.
wil u wel waarschuwen dat ze in uw lijf kruipen zu die auto's... als je ooit op het punt gaat komen, dat je gaat denken hem te verkopen, wens ik u alvast daar ook veel succes mee
ik spreek uit ervaring
Hele mooie auto joh. Ik weet dat zon virus bestaat ik heb zelf nammelijk ook nog 2 opel kadett c er staan een wit gele kadett c coupe en een antraciet grijze kadett c aero(een originele met bauernummer 350) Dus ik snap je wel een beetje. Kom je trouwens 20 sept ook nog naar muiden (subaru club meeting meer dan 200 aanmeldingen)
Loop ik vandaag met vrouw en dochter bij wentink in arnhem zie ik daar van tamiya(1:24) de 2001 impreza van rally of great britain liggen en en de auto art impreza monte carlo 2007 dus allebei gekocht.