Niek

3de.AutoWolf schreef:Bossink! Stoere gozur! Je bent de 2e met foto voor zover ik weet.Big Up!
Tot Post.
Wolf.
Nou, ik niet hoor.porsche228 schreef:welkom op het forum iedreen is klein begonen
Ik zal volgende week foto`s plaatsen als de subaru binnen is die ik besteld heb.porsche228 schreef:welkom op het forum iedreen is klein begonen dat komt vanzelf wel
ben benieuwd naar de foto's
rpmobilitydesign schreef:Ik her-stel me even voor. Ik ben zolang weg geweestMaar kom nu maar weer voorzichtig terug. Het verzamel virus was even gaan liggen i.v.b.m drukke baan en relatie. Heb jullie daarom ook even in de steek gelaten (traantje wegpinkt)
Ik ben rpmobilitydesign. Ben NL'er maar woon nu in Antwerpen. ben 27 jaar. Ik ben auto en product ontwerper en verzamel uitsluiten 1/18. Niet echt een merk of stijl. Daarnaast bouw ik ook nog vaan modellen om. Wellicht dat sommigen van jullie dat nog weten............toch![]()
Anyway RP is back!
Oh en welkom aan iedereen die er het afgelopen jaar bijgekomen is.
Dat weet ik zeker nogrpmobilitydesign schreef:Daarnaast bouw ik ook nog vaan modellen om. Wellicht dat sommigen van jullie dat nog weten............toch![]()