ModelBrouwersDag 2009

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deathtrap
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 dec 2004 12:54
Schaal: 1:24
Locatie: Kaatsheuvel
Contacteer:

ModelBrouwersDag 2009

Bericht door Deathtrap »

Hoewel het nog erg vroeg is, kan ik jullie mededelen dat ModelBrouwers ook weer dit jaar met de BrouwersDag kom. Veel bouwmodellen, tips en technieken, demonstraties en onze ModelBrouwers winkel. Wij nodigen jullie dan ook graag uit voor een bezoek aan deze dag en wie weet ga je nog wel met wat leuks naar huis als winnaar van onze loterij.

De entree is gratis en je hoeft niet perce lid te zijn van ModelBrouwers. Vele van onze forumleden tonen op deze dag enkele van hun bouwwerken. Maar er zullen niet alleen modellen worden getoond. Er zullen ook demonstraties gegeven over modelbouwtechnieken, ervaringen worden uitgewisseld en er is een (gratis) bouwtafel voor de jeugd. Niet te vergeten zal "de BrouwersShop" weer staan uitgestald waar je al het nodige aan modelbouwdozen, verf en andere accessoires kunt aanschaffen.

Het wordt dit jaar ons eerste jubileum jaar en we zijn nog druk bezig dit zo feestelijk mogelijk aan te kleden, dus dat blijft nog even een verrassing.

De locatie van de Brouwersdag 2009 is 'de Ark' aan de Groene Singel 10 in Schoonhoven. Let op bij het gebruik van een routeplanner, die stuurt je mogelijk de verkeerde kant op! Open om 10:00, om 16:00 gaan we langzaam weer afbouwen.
Afbeelding
De lokatie is makkelijk te vinden. Vanaf Rotterdam (N210) is het de eerste rotonde in Schoonhoven rechtsaf. Vanaf de andere kant (Utrecht, Gorinchem) is het de laatste rotonde in Schoonhoven linksaf. De Ark zie je praktisch meteen liggen. Er is een grote parkeerplaats.

Om alvast even een impressie te geven van hoe zo'n dag eruit ziet, heb ik enkele foto's van de laatste BrouwersDag bijgevoegd. Geniet ervan en zet deze datum alvast in je agenda.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Registered user of: http://www.modelbrouwers.nl/
Gebruikersavatar
Rossy
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 31 mar 2007 21:12
Schaal: 1:18
Locatie: Emmeloord

Re: ModelBrouwersDag 2009

Bericht door Rossy »

Leuk, alleen WANNEER is het?

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Gebruikersavatar
Deathtrap
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 dec 2004 12:54
Schaal: 1:24
Locatie: Kaatsheuvel
Contacteer:

Re: ModelBrouwersDag 2009

Bericht door Deathtrap »

Als alles goed gaat, dan zal het de laatste zaterdag van augustus zijn. Deze zaterdag houden we al 4 jaar aan, maar we wachten nog op de bevestiging van de zaalverhuurder voordat we een definitieve datum doorgeven.
Registered user of: http://www.modelbrouwers.nl/
Gebruikersavatar
Deathtrap
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 dec 2004 12:54
Schaal: 1:24
Locatie: Kaatsheuvel
Contacteer:

Re: ModelBrouwersDag 2009

Bericht door Deathtrap »

De BrouwersDag zal definief op zaterdag 29 augustus worden gehouden.

Enkele speciale gasten hebben zich al bevestigd en we wachten nog op een paar andere. Daarmee zouden we alle facetten van modelbouw moeten kunnen tonen, dus statische modelbouw, ombouw van bestaande modelen, scratch projecten, modelspoor en misschien dat we er zelfs nog stoommachines bij weten te krijgen.

Via deze weg nodig ik jullie dus heel graag uit.

Arno
Registered user of: http://www.modelbrouwers.nl/
Gebruikersavatar
Rossy
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 31 mar 2007 21:12
Schaal: 1:18
Locatie: Emmeloord

Re: ModelBrouwersDag 2009

Bericht door Rossy »

Dit jaar toch maar eens een kijkje nemen en misschien dat ik nog een leuk model meeneem.

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Gebruikersavatar
BasPlankgas
Berichten: 673
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 16:05
Schaal: 1:18
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: ModelBrouwersDag 2009

Bericht door BasPlankgas »

Ik kom sowiso, t is toch maar een kwartiertje fietsen van mijn huis vandaan! :dance:
Terug van weggeweest!
Collectie
Gebruikersavatar
Deathtrap
Berichten: 116
Lid geworden op: di 14 dec 2004 12:54
Schaal: 1:24
Locatie: Kaatsheuvel
Contacteer:

Re: ModelBrouwersDag 2009

Bericht door Deathtrap »

Ik haal nog een keer deze dag aan, want we tellen inmiddels af :) Dus voor diegene die aanstaande zaterdag nog een leuk uitje zoeken... Kom naar Schoonhoven op de ModelBrouwersDag.

Graag tot ziens :)
Registered user of: http://www.modelbrouwers.nl/
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: ModelBrouwersDag 2009

Bericht door F40F50ENZO »

Ik ben voor het eerst geweest en vond het erg leuk.
Heb met bewondering naar de 3 opgestelde diorama's van Wilco gekeken :worshippy:
Indrukwekkend en zeer natuurgetrouw gebouwde :shock: 1:24 autogarage's.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Plaats reactie