Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Prachtige supercars! Ik heb zelf nummer 2623 van de Veyron. De GT-R is natuurlijk ook erg mooi. Maar even een vraagje over de Zonda: Hoe is het met de afwerking ervan. Als hij net zo'n goede prijs/kwaliteitsverhouding heeft als de Reventón van MM, dan ga ik hem zeker nog eens aan de collectie toevoegen. Verder veel plezier op het forum.
Bugatti Veyron schreef: Maar even een vraagje over de Zonda: Hoe is het met de afwerking ervan. Als hij net zo'n goede prijs/kwaliteitsverhouding heeft als de Reventón van MM, dan ga ik hem zeker nog eens aan de collectie toevoegen. Verder veel plezier op het forum.
eigenlijk valt de afwerking tegen soms zitten sommige dingen scheef, en het interieur is niet zo gedetailleerd, maar verder is alles perfect ik vind hem eigenlijk wel goed
Laatst gewijzigd door SupercarFan op di 24 aug 2010 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
dan heb je trouwens een goede keus gemaakt.. de enzo is toch echt wel een supercar
die zonda f ziet er net zo uit als mijn zonda van motormax, op zich wel een leuk modelletje, maar de detailering is minimaal.. maarja daar moeten we het maar mee doen he, aangezien geen andere fabrikant ze maakt...
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
De Zonda heb ik zelf ook, ik vind dat Mondo Motors op zich wel aardig werk heeft afgeleverd . Alleen de detaillering van de motor en het interieur plus die deuren die niet 100% willen sluiten... .