Wieldop kapt er mee (8-10-2011)
- mercedes fan
Re: Wieldop. Update 06-08: SIKU 1440 Toyota Landcruiser
Weer een mooi wagentje erbij Geert 

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

DLM!!!
(Diecast Liberation Movement, oftewel: "vereniging voor de vrijheid van modelauto's"
Dus nope, deze gaat zijn blister uit. Ik heb het besloten zo te doen, omdat het geen zeldzaam model is, en ik bijna mijn hele verzameling zonder doosje heb gekocht. Dan is het niet zo mooi als de helft wel in blister zit en de helft niet. Bovendien kan ik hem nu aanraken.
Reclamemodellen/zeldzame kleurvarianten e.d. blijven wel in blister, maar ik heb er nog geen met doos. (heb alleen VW Golf I cabrio autobulter en MB Sprinter SABO).
Grtz.
(Diecast Liberation Movement, oftewel: "vereniging voor de vrijheid van modelauto's"
Dus nope, deze gaat zijn blister uit. Ik heb het besloten zo te doen, omdat het geen zeldzaam model is, en ik bijna mijn hele verzameling zonder doosje heb gekocht. Dan is het niet zo mooi als de helft wel in blister zit en de helft niet. Bovendien kan ik hem nu aanraken.
Reclamemodellen/zeldzame kleurvarianten e.d. blijven wel in blister, maar ik heb er nog geen met doos. (heb alleen VW Golf I cabrio autobulter en MB Sprinter SABO).
Grtz.
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Mooie aanwinst Geert, hier net over de grens zit de Real (een Duitse supermarkt) en die hebben ook een hele wand volhangen met deze SIKU's (en van die pilaren met Matchbox en Hotwheels). Misschien interessant om ook een keer te kijken
.

Da's het leuke aan Siku, het is in heel Duitsland algemeen verkrijgbaar tegen lagere pijzen dan bij onze Top1Toys 

just cruising met opa
mooie aanwinst
greetz Richard

mooie aanwinst

greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Re: Wieldop. Update 02-09: SIKU 3419 ADAC autotransporter
Lekker een ruildealtje gesloten met mijn broertje. Hoop oude 1/64 rotzooi tegen deze schone Mercedes Actros van de ADAC.
En jazeker, ik had er al eentje, dus ik denk dat ik 'm maar ga ruilen voor een Actros trekker met autotransporter-oplegger. Zeg maar zoiets alá die MAN autotransporter van mij.

Greetzz
En jazeker, ik had er al eentje, dus ik denk dat ik 'm maar ga ruilen voor een Actros trekker met autotransporter-oplegger. Zeg maar zoiets alá die MAN autotransporter van mij.

Greetzz

- Powersprint
- Schaal: 1:18
Toch blijven ze mooi, die autotransporters 

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Die Siku autotransporters blijven mooi om te zien 

altijd weer leuk om dit soort modellen te zien!!!
Greetz Richard
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Leuke modellen
Zo doe je nog eens deals met je broertje

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- mercedes fan
prachtige transporter, die heb ik zelf ook nog ergens

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

Wil ik ook één..
Een mooie transporter zou erg leuk in de vitrine staan
Een mooie transporter zou erg leuk in de vitrine staan

heb ooit zo een heel groot lot modellen verkocht
toch wel wat spijt van
want ze blijven knap om te zien
toch wel wat spijt van
want ze blijven knap om te zien
Re: Wieldop. Update 06-09: beurs Dortmund, 16x SIKU!!!
Vandaag met pa op de motor (Q: wat voor motor??? A: Honda ST100 Pan European met ABS van rond '95 ofzoiets
) naar Dortmund geweest.
Wat was daar te doen? De 35ste SIKU-Sammlerbörse!!! Harstikke leuk, diverse mensen van het Sikuforum ontmoet, en uiteraard niet met lege handen naar huis gegaan
Alles was €1,- per stuk, behalve de gele Mondeo (€1,50) en de MB Vario (€5,00, ook een koopje):

Verder is er sinds de laatste picturezzz van mijn complete verzameling ook een en ander veranderd, dus maar weer filmpies (zie net dat de kwaliteit echt überbagger is, maak morgen wel nieuwe in de zon
)
:

En de lonesome Mercedes CLK:

Gr.

Wat was daar te doen? De 35ste SIKU-Sammlerbörse!!! Harstikke leuk, diverse mensen van het Sikuforum ontmoet, en uiteraard niet met lege handen naar huis gegaan

Verder is er sinds de laatste picturezzz van mijn complete verzameling ook een en ander veranderd, dus maar weer filmpies (zie net dat de kwaliteit echt überbagger is, maak morgen wel nieuwe in de zon

En de lonesome Mercedes CLK:

Gr.
Re: Wieldop. Update 06-09: beurs Dortmund, 16x SIKU!!!
ocharme... die CLK helemaal alleen. ik weet nog wel een plaatsje waar 'ie naast zijn open zusje kan staan ...?
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)