Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bij deze wou ik jullie op de hoogte houden van mijn ombouw projecten. Sally staat al vanaf maandagavond bij mij in de vitrine, en ook ben ik weer een stuk verder met de civic van bjorn.
verder w8 ik nog op een pakketje van duitsland zodat ik bij de bmw de verlichting in kan bouwen…
ook heb ik de bugatti overgespoten (ik had hem een tijdje terug al gespoten, maar ik vond de kleur te donker voor deze bugatti, vandaar dat ik hem opnieuw heb gespoten
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
op mijn vorige pagina heb je er al 2 staan. er is niet veel meer aan veranderd, daarom heb ik ook nog geen update geplaatst... maar als je er zo nog een paar wilt dan roep maar.
trouwens als goedmakertje zal ik als de zolder af is ook wel alle ford's op de foto zetten voor je..
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!