De JPS kleurstelling blijft geweldig fraai.
(ik had vroeger zelfs een brommer in die kleuren, een Puch GP

Jaja, daar wordt ik ook wel vrolijk vanButtonfreak is vrolijk
Volgens mij zijn deze van Kyosho in de schaal 1/64.the_stig schreef:De Ferrari's zijn zeker van Spark/Redline?
Die doen, zover ik weet, niet in 1:64, mijn verzamelschaal.the_stig schreef:Mooie Lotus F1s.
De Ferrari's zijn zeker van Spark/Redline?
Precies, die detaillering kan beter, hoewel, vergeleken met zeg Matchbox is het wel erg netjes en zeker voor speelgoed is het fraai. De Land Cruiser, lekker dik.Mr. Dj M. schreef:Trucks zijn altijd leuk om erbij te hebben! Jammer dat het in 1:18 zo schaars is, al is wat er dan is wel erg mooi, maar helaas ook echt duur.
Wat een onzin trouwens zo'n stickertje op die GLK blister, zo'n succes qua detaillering is het nog niet eens. Wat dat betreft is de LC V8 helemaal top! erg mooi modelletje![]()
Vind de zwarte Lotussen met goude livery ook erg gaaf en natuurlijk die nieuwe serie van MC is helemaal top! Heb d'r een aantal in het echt gezien waaronder de Bentley. Ja dat kleine spul dat kunnen ze daar wel heel goed, al kost het dan ook wel wat. Zag ze ergens voor 15 euro staan, maar neem aan dat het wel goedkoper kan Bottonfreak?
Ja die Bentley is mijn favoriet, maar ook de Ferrari's erg gaaf zo'n set en die Dino is erg leuk. Die Dino zie je nooit als model....