Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hier ook geen Veyron fan, maar vind hem absoluut ook niet lelijk. De kleuren blijven mooi en de auto blijft indrukwekkend. Top dat je die nu bij de collectie hebt! en de Megane heb je goed gedaan, niet mijn tuning smaak maar ook hier zijn de kleuren weer top!
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Supra007 poste dit denk ik per ongeluk als prive bericht naar mij, dus bij deze post ik het even hier:
Dank voor al jullie reacties. Ja de megane is nu ook niet mijn mooiste 1/1 model, maar
hij zat bij die ombouw partij, en ik denk dat deze kleurstlling het toch wel goed maakt
bordeaux rood mettalic met parelmoer wit.
ik ben echt zo blij met de veyron.. ik heb er gewoon geen worden voor.
bij deze heb ik dus mijn doel bereikt..... ik stop met het verzamelen va modellen
was het maar, dacht mijn moeder haha.. Die veyron motiveert me juist weer
Onderwerp: update gaafste model ooit VEYRON!!! en megane coupe
Mr. Dj M. schreef:
Ja die is er, dat is een Anson en dat zal deze getunde in de basis ook zijn
het is inderdaad een 1/18 model van anson. en laat me het volgende zeggen. De details zijn echt slecht. ook de motorruimte bestaat uit 1 stuk plastic, en de voor lichten kloppen voor geen meter. Sorry maar daar kan IK zelfs niks meer van maken. Maar zoals ik al eerder zij vind ik deze kleurstelling voor de eerste keer erg goed gelukt. Vandaar dat hij wel een plaatsje in de vitrine heeft verdiend. Echt zo een lekkere/ lelijke belgische tuning bak. haha
supra007 schreef:Nu enkele jaren later is er weer een herproductie van dit model geweest
is ook geen herproductie eigenlijk maar een 'andere' wagen.
de 1ste uitgave was het showroom model terwijl de 2de uitgave de productie versie is.
beide uitgaven hebben heel wat verschillen.
zelf heb ik er intussen 3 staan, 1 showroom en 2 productie modellen.
deze wit/blauwe en 2 blauw/zwarte
bedankt voor de reacties, en vooral bedankt voor de info exit, ik weet dat er de productie en presentatie versie is, persoonlijk vind ik de productie veel mooier, aangezien die chromen velgen mij niet aanstaan..
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!