Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
SupercarFan
Schaal: 1:18

Re: Stel je hier even voor

Bericht door SupercarFan »

nou dan stel ik mezelf ook maar even voor he :cool: al ben ik al een paar dagen lid, maar ik heb mezelf nog niet voorgesteld :P
ik ben SupercarFan, in het echt heet ik Willibrord. Ik woon in Ermelo (Gelderland) ik heb 1 huisdier (een hond genaamd Punky, die is inmiddels 9 jaar) en ja... ik spaar nu 1:18 modellen, eerst 1:43 maar ik was overgelopen naar 1:18 en ik heb nog maar 3 1:18 modellen (over een poosje krijg ik de 4e) en ik spaar vooral de supercars zoals Ferrari, Lamborghini, Bugatti etc. :D en mijn hobby's zijn auto's ontwerpen (voor de lol) en modelauto's verzamelen :D en ik doe niet aan sport (word ik moe van :angel: )
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Nelis

Bericht door Nelis »

Ik zal mezelf hier ook nog ff voorstellen.

Ik kom dit topic nu pas tegen namelijk!

Ik ben Nelis (in het dagelijks leven Niels). Ik woon samen met mijn vriendin in Tilburg. Ik spaar Amerikaanse musclecars uit de jaren '60 en '70 met uitschieters naar de jaren
'80. Ook verzamel ik Hot Rods en customs uit Amerika. (jaartallen verschillend).

Bij mijn Privecollectie kun je wat foto's zien van de verzameling Amerikanen die ik heb opgebouwd!
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Welkom en welkom terug allemaal :thump_up:
MarcoAzzurro

Bericht door MarcoAzzurro »

Ik zal me ook even voorstellen,

Mijn naam is Mark, 23 jaar en ik woon in Leek (Groningen).
Ik verzamel sinds een jaar of 2 Alfa Romeo modellen en heb nu in totaal zo'n 120 modellen in een (veel te kleine) vitrine.
Ik spaar hoofdzakelijk ouder spul (Politoys, Mebetoys, Mercury e.a) maar omdat bepaalde types nou eenmaal alleen als nieuw fabricaat te krijgen zijn heb ik ook Minichamps en de bekende kiosk modellen. Kheb ook nog een aantal 1:24/1:25 modellen en tevens een kleine collectie 1:66/1:64 Alfaatjes. Je vind in mijn vitrine overigens alleen pre-Fiat alfa's tot en met de 75.

Verdere hobby's zijn muziek (Hard Rock,Metal en aanverwanten), Gitaar (Epiphone Les Paul Custom), Italiaanse misdaadfilms en Italie in het algemeen.
Ik ben Creatief dtp-er/grafisch vormgever maar zit helaas momenteel zonder werk (pas afgestudeerd en werk vinden valt momentele niet mee.)
Wieldop

Bericht door Wieldop »

Van harte welkom op dit forum! 1:66 is zeker een mooie schaal voor de 166 :) :wink:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Wieldop schreef:Van harte welkom op dit forum! 1:66 is zeker een mooie schaal voor de 166 :) :wink:
Volgens mij ging het hier over het pre Fiat tijdperk :D

Welkom.
Als Leek zal je je hier wel thuis voelen denk ik zo :thump_up:
MarcoAzzurro

Bericht door MarcoAzzurro »

Inderdaad, de 166 zul je niet vinden in mijn vitrine (al heb ik er wel stiekem een modelletje van).
En in 1:66 is ie sowieso nooit uitgebracht :D een 164 in 1:64 ook niet trouwens :lol:
simoneviper

Bericht door simoneviper »

ik ben Simone en ben woonachtig in Oegstgeest, in het westen van Nederland, ik verzamel voornamelijk 1/24 maar tegen een enkele grotere zeg ik geen nee, mijn verzameling bestaan vooral uit amerikaanse auto´s en eenvoudige fordjes (vraag me niet waarom)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
All you need is a Car
rsh_scuderia
Moderator

Welkom Simone. :thump_up:
SupercarFan

welkom :thump_up:
Wieldop

Bericht door Wieldop »

Welkom hier op modelautoforum, ik zou zeggen lees de regels en post daarna gezellig mee :)

Foto's kun je op photobucket.com (of imageshack, mijnalbum etc., maar deze is het fijnst) uploaden, om daarna de link hier in je post te zetten. Ik zou zeggen, probeer maar :D
Afbeelding
rudie20vt
Schaal: 1:43

Bericht door rudie20vt »

welkom op het gezelligste forum van nederland.
en heb je vragenstel ze hier dan gerust genoeg mensen hier die er verstand van hebben
Afbeelding
SupercarFan

1 keer voorstellen is genoeg hoor :P
maarja welkom hier :D hoop dat je een leuke tijd krijgt hier en veel verzamelplezier toegewenst :dance:
ErnstJ

Bericht door ErnstJ »

Hallo, Ik heb me een tijdje geleden al aangemeld ik vergat me telkens voor te stellen.
Ik ben Ernst-Jan kom uit Moerkapelle.Ik ben automonteur bij een Mazda dealer. Ik heb sinds een half jaar een oude hobby opgepakt en dat is natuurlijk modelautos verzamelen :D.
Vroeger spaarde ik veel Ferraris maar op het moment spaar ik voornamelijk Le Mans 1:18 modellen van Autoart of Exoto. En af en toe een straatauto tussendoor.

Andere hobbys zijn me auto (Mazda 323F 2.0 Sportive) Playstation 3 en af een toe een film kijken.
Afbeelding
kennytuning_
Banned

Bericht door kennytuning_ »

welkom
Afbeelding
Plaats reactie