Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie update De Italianen vind ik erg mooi alsmede de foto's van de hele rataplan. De gele Dune variant van de Vau Wee's is een toppertje too. De baby blauwen vind ik ook mooi en de "Fout Goud" Tucson gefällt mir auch. Fijne aanwinsten hoor
Laatst gewijzigd door AutoWolf op zo 06 sep 2009 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie modellen Vooral die Saxo's. In Portugal zijn ze helemaal weg van het grote voorbeeld. De jeugd is er dol op. En ze zijn allemaal blauw en hebben dezelfde velgen, exact dezelfde als je schaalmodellen
Ten eerste die vitrine met die LEDjes, ziet er zeer goed uit, vooral die laatste foto in het donker ziet er imponerend uit.
Je Beetlecollectie is echt imposant om te zien en ik moet zeggen dat vooral die Tucson een prachtige aanwinst is. En net zoals Kyoshofan vind ik het ook gewoon erg leuk om de dagelijkse straatauto's in 1:18 te zien
Bij deze wil ik jullie een update tonen van m'n Volvo C70. Deze heeft aangepaste koplampen en achterlichten gekregen, beide in facelift stijl al komen de koplampen natuurlijk niet verder dan de achtergrondkleur. Achter zie je ook nog steeds de rondjes zitten, maar dat vind ik niet erg en eigenlijk wel mooi. Wel jammer is dat je door het rode glaasje soms het rondje rood kan zien reflecteren door het witte deel heen.
Wat ik heb gedaan is het model natuurlijk opengeschroeft. Vervolgens de koplampen eruit gehaald en de achtergrond van deze lampen zilver geschilderd. Deze was bruin net als een groot deel van het orgineel, al was de kleur net niet helemaal perfect. Zwart is overigens ook nog wellicht een optie voor de toekomst, dat is ook geleverd en staat ook top wat mij betreft. Naast de achtergrond van de koplampen is ook het glas aangepast en is het oranje deel verwijderd en wit ervoor in de plaats gekomen. Dat betekende het oranje wegkrassen en de boel vervolgens wit schilderen en de zwarte rand herstellen.
Achter is het witte reflectortje verwijderd en is het achterlicht rood gemaakt met dezelfde vorm als de facelift achterlichten. Om het witte deel ook zoveel mogelijk wit/zilver te hebben, is ook het rood uit het ronde reflector deel gepolijst. Het rood maken van het glas heb ik overigens gedaan met twee soort rode cd-stiften. Dan behoud je de doorzichtigheid en ook het punt dat mijn rode verfjes niet matchten qua kleur was een rede
Als laatste heb ik nog een gordel op de achterbank in positie gelijmt. Die zat niet in het gat bovenaan maar erop gelijmd Foutje van de zaak zullen we maar zeggen, maar heel opvallend was het ook weer niet, want kwam er tijdens het updaten van de verlichting pas achter.
Toen dacht ik dat ik klaar was, maar ik begon me toen wel te ergeren aan het feit dat de neus hoger stond dan de kont en de auto dus niet recht stond op de wieltjes. Voorkant is bij deze dus ook meteen maar verlaagd tot de juist hoogte!