Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik zou deze auto's nooit en te nimmer in 1:1 kopen (net alsof ik ze kan betalen, maar goed ), maar deze modellen zien er schitterend uit! Vooral de versie met 2 grijstinten ziet er erg stijlvol uit
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
Dit is mijn nieuwste auto. De Chrysler 300C uit 1957 van Ertl Precision. Deze is vele malen meer gedetailleerder dan de gewone Ertl modellen. Vergelijkbaar met de Ford Precision 100 modellen die Ertl voor Ford heeft gemaakt.
Ah! De beroemde Hemi met double barrel. Die luchthappers zitten zo raar naar de zijkant van het blok omdat de ontwerpers anders de motorkap niet meer dichtkregen.
Een mooi afgewerkt jaloersmakend model van een al even legendarische auto, die in het echt (ook de wat latere) zeker imposant is.
Die ziet er echt weer toppie uit. Echt jammer dat ERTL niet meer van dit soort auto's uitbrengt en toch aldoor blijven haken op een laag kwailiteitsniveau.