Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Naar deze update keek ik al een tijdje uit. Vandaag heb ik weer 2 leuke modellen binnen gekregen. Deze 908/2 vind ik net als de Lola van een paar updates geleden erg mooi. Niet de details doen het hem, maar vooral de uitstraling van de beroemde raceauto's van de jaren '50 en '60 vind ik super. Er zullen er dus zeker nog meer volgen.
Het tweede model dat ik nu binnen heb is dan weer heel modern, maar wel ook een supercar: de Nissan GT-R '09. En er staat nog een Porsche 911 GT3 in bestelling. Over een paar dagen dus de volgende update!
Deze Nissan komt net als de Mustang en GT500 van een paar updates geleden uit de nieuwe Signature serie van Yat Ming. De modellen in deze serie zien er erg leuk uit, hoewel ze natuurlijk niet van top kwaliteit zoals de betere merken zijn. Maar voor een prijs van rond de 10 euro is de prijs/kwaliteit verhouding super!
De volgende update wordt waarschijnlijk weer Italiaans!
Nissan GT-R '09 (Yat Ming)
Laatst gewijzigd door Bien op di 29 sep 2009 23:01, 2 keer totaal gewijzigd.