Het "Hoeveel is mijn modelauto waard?"-topic
Re: Het "Hoeveel is mijn modelauto waard?"-topic
Wat is een Porsche GT1 Boutsen/Wollek #38 STP uit de Amerikaanse GT series waard?
Model is nieuw met doos van UT models!
Model is nieuw met doos van UT models!
Laatst gewijzigd door Nelis op ma 28 sep 2009 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Mwah, niet zo zeer zeldzaam als wel erg geliefd door de fraaie kleurstelling.Kyoshofan schreef:2002 Dodge Viper GTSR Le Mans Playstation 2 #52 1:18 AutoArt
Ik heb mij laten vertellen dat dit een van de zeldzaamste is van de Viper collectie van Autoart
http://www.idcow.net/idcow/products/toy2032.jpg
Let op! Dit model is nog nooit van de display afgeschroeft, en de transportbandjes zitten er nog omheen.
Ik zou graag weten wat deze waard is. Hij gaat namelijk de deur uit
Ik heb ze voor meer dan 100 euro zien gaan, maar in MINT in box op eBay kan hij wel erg leuk gaan

Is er net 1 afgelopen op Ebay voor € 210,50, zag het een paar minuten voor afloop toevallig. KlikkerdeklikSilverarrow schreef:Wat zijn de Exoto Porsche 934 RSR Works Prototype [White] en de Exoto Porsche 935 Turbo Martini Dijon 6 hours Stommelen/Schurti ongeveer waard?
Porsche 934 RSR
Porsche 935 Turbo
De prijzen die Exoto er zelf voor vraagt lijken me aan de hoge kant.
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Thnx, was op zoek naar een relatief betaalbare Exoto die ik evt. aan m'n verzameling toe kan voegen. Heb er inmiddels één gevondenrpi schreef:Is er net 1 afgelopen op Ebay voor € 210,50, zag het een paar minuten voor afloop toevallig. KlikkerdeklikSilverarrow schreef:Wat zijn de Exoto Porsche 934 RSR Works Prototype [White] en de Exoto Porsche 935 Turbo Martini Dijon 6 hours Stommelen/Schurti ongeveer waard?
Porsche 934 RSR
Porsche 935 Turbo
De prijzen die Exoto er zelf voor vraagt lijken me aan de hoge kant.

Ik heb ook nog een model van Exoto te koop staan: Een Shelby GT Coupe Daytona. Kijk maar bij te koop hier op het forum mocht je interesse hebben. Ik hoef er niet zo veel voor te hebben.
Heren,
Ik zit hier in twijfel. Ik kan een Ferrari 641/2 van Tamiya in schaal 1:12 kopen voor 90 euro. Het model is verders in perfecte staat.
Is hij dit waard of zeggen jullie dat dit te veel is... Het model is wel zonder verpakking.
Dit is hem;

Ik hoop dat jullie mij wat meer info kunnen geven omtrent dit model en zijn waarde
Gr. Rob
Ik zit hier in twijfel. Ik kan een Ferrari 641/2 van Tamiya in schaal 1:12 kopen voor 90 euro. Het model is verders in perfecte staat.
Is hij dit waard of zeggen jullie dat dit te veel is... Het model is wel zonder verpakking.
Dit is hem;

Ik hoop dat jullie mij wat meer info kunnen geven omtrent dit model en zijn waarde

Gr. Rob
De waarde in gebouwde staat heb ik geen idee van, gebouwde kunststof bouwpakketten zijn geen beste voor de handel. Ik heb dit model zelf ook gebouwd staan.
Het is een schitterend model, maar heeft een paar zwakke puntjes:
* de schroefjes van de kappen werken maar een paar keer, daarna draaien ze dol.
* de vering aan de voorzijde gaat vrij zwaar, waardoor de kunststof onderdelen makkelijk breken.
* het stuurhuis is zwak.
* de spiegels breken makkelijk af.
Weet je zeker dat die dingen in orde zijn? Zo ja, dan zou die mij wel 90 euro waard zijn in ieder geval. Ik zoek hem nog ongebouwd voor enkele onderdelen, maar dan kost ie ook rond die koers of meer.
Bij mij heeft ie een aantal jaren in een doos gestaan, waardoor er een paar kleine onderdelen missen en de banden ingedeukt zijn.
Het is echt een topmodel van Tamiya in ieder geval!
Zie overigens wel veel foute kleuren, zoals de radiatorbehuizingen en stuur die zwart horen te zijn en de kleppendeksels die antracietkleurig ipv zwart dienen te zijn.
Het is een schitterend model, maar heeft een paar zwakke puntjes:
* de schroefjes van de kappen werken maar een paar keer, daarna draaien ze dol.
* de vering aan de voorzijde gaat vrij zwaar, waardoor de kunststof onderdelen makkelijk breken.
* het stuurhuis is zwak.
* de spiegels breken makkelijk af.
Weet je zeker dat die dingen in orde zijn? Zo ja, dan zou die mij wel 90 euro waard zijn in ieder geval. Ik zoek hem nog ongebouwd voor enkele onderdelen, maar dan kost ie ook rond die koers of meer.
Bij mij heeft ie een aantal jaren in een doos gestaan, waardoor er een paar kleine onderdelen missen en de banden ingedeukt zijn.
Het is echt een topmodel van Tamiya in ieder geval!
Zie overigens wel veel foute kleuren, zoals de radiatorbehuizingen en stuur die zwart horen te zijn en de kleppendeksels die antracietkleurig ipv zwart dienen te zijn.
Ik vroeg me af wat een Ford Mustang Gt 390 ''Bullit'' van Autoart waard is, MIB? (nr: 72811)
Nelis schreef:Ik vroeg me af wat een Ford Mustang Gt 390 ''Bullit'' van Autoart waard is, MIB? (nr: 72811)
Ik schat hem zo rond de 75 á 80 euro , kan het mis hebben,
aangezien hij vrij zeldzaam is en dat degene die hem wil hebben
misschien wel dieper in de buidel wil tasten.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Ene ''Alfred'' op Marktplaats vind dat ze € 150 tot boven de € 200,- waard zijn. Eh, dat vond ik wat veel.
Hij vraagt ook € 55,- voor een 1971 Mustang van Sun Star (niet eens nieuw!)
Bedankt voor je antwoord in ieder geval!
Hij vraagt ook € 55,- voor een 1971 Mustang van Sun Star (niet eens nieuw!)
Bedankt voor je antwoord in ieder geval!
Ik heb een zwarte Lamborghini Countach LP5000 van AutoArt, 1:18. Hoeveel kan ik hier redelijkerwijs voor vragen?
- galleria ferrari
hoeveel is deze Jeep Grand cherokee is het rood waard?
de OVP is aanwezig
alsvast bedankt!!

Gr. Dimitry
de OVP is aanwezig
alsvast bedankt!!

Gr. Dimitry

mazda, zoom zoom

Als het die van Maisto in 1:18 is hooguit 2 tientjes.
Worden op E-bay nieuw aangeboden voor € 18,99 (nieuw).
- galleria ferrari
nee dit is de AANelis schreef:Als het die van Maisto in 1:18 is hooguit 2 tientjes.

Gr. Dimitry

mazda, zoom zoom

Ik zie ze bij tom's in het archief voor € 35,- staan.
Zijn nu niet meer leverbaar dus mischien dat je € 30,- tot € 50,- kunt krijgen. Het is denk ik net wat de gek er voor geeft.
Zijn nu niet meer leverbaar dus mischien dat je € 30,- tot € 50,- kunt krijgen. Het is denk ik net wat de gek er voor geeft.