Ik vind jou collectie echt heel leuk om te volgen
Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Re: Nelis (Nieuw hier) UPDATE: 3 NIEUWE auto's binnen!
Drie zeer fraaie aanwinsten, zo'n bult past wel bij deze dikke Camaro, het zou misstaan op een normale Camaro, meer deze is sowieso al verder opgedikt
Ook de andere twee Amerikanen zijn zeer fraai
Al die oudere Amerikanen, super gewoon 
Ja bedankt!FordMustangGT schreef:Drie zeer fraaie aanwinsten, zo'n bult past wel bij deze dikke Camaro, het zou misstaan op een normale Camaro, meer deze is sowieso al verder opgediktOok de andere twee Amerikanen zijn zeer fraai
![]()
Ik vind jou collectie echt heel leuk om te volgenAl die oudere Amerikanen, super gewoon
Jij zit ook in de Amerikaanse hoek, alleen dan nog gespecializeerder dan ik.
Lekker bruut.
Is altijd fijne evenwichtsoefening, het tunen van die bakken... Ge zit er nogal rap 'over'
Is altijd fijne evenwichtsoefening, het tunen van die bakken... Ge zit er nogal rap 'over'
Collectie Porsche in 1/43Re: Nelis (Nieuw hier) UPDATE: 3 NIEUWE auto's binnen!
Zo ik heb gisteren toch nog ff een nieuw model gekocht, dit wordt gelijk mijn zeldzaamste model!
Het gaat om een Chevrolet Camaro SS 1967 'Pro Street' in het rood Van ERTL/Authentics. Dit is de straat uitvoering van de witte 'Grumpy's Toy' Camaro.
Het model is gebouwd in een oplage van slechts 300 stuks wereldwijd, erg zeldzaam dus. Voor zover ik weet is hij hier nergens leverbaar geweest, ook niet bij Tom's.
Het is weer een model met brede achterbanden en een bult op de motorkap. De bult is wel wat kleiner als op de blauwe Camaro hierboven.
Foto's volgen uiterraard!
Het gaat om een Chevrolet Camaro SS 1967 'Pro Street' in het rood Van ERTL/Authentics. Dit is de straat uitvoering van de witte 'Grumpy's Toy' Camaro.
Het model is gebouwd in een oplage van slechts 300 stuks wereldwijd, erg zeldzaam dus. Voor zover ik weet is hij hier nergens leverbaar geweest, ook niet bij Tom's.
Het is weer een model met brede achterbanden en een bult op de motorkap. De bult is wel wat kleiner als op de blauwe Camaro hierboven.
Foto's volgen uiterraard!
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
- El_jugador
- Contacteer:
Re: Nelis UPDATE: 3 NIEUWE auto's binnen + 1 besteld!!
Bedankt voor je reactie! Jij hebt ook een aardige verzameling zeg
... ik zie ze regelmatig bij overhaulin' en wreck to riches voorbij komen,.. resultaat is altijd verbluffend
Foto's en compleet overzicht op mijn Weblog
Re: Nelis UPDATE: 3 NIEUWE auto's binnen + 1 besteld!!
Vandaag binnen gekomen:
Chevrolet Camaro SS 1967 ''Pro Street'' van ERTL/Authentics, 1 of only 300 made!

De bult is weer wat kleiner... Maar nog steeds aanwezig en ik vind het weer erg tof staan!
Dit is nu gelijk mijn zeldzaamste model!
Chevrolet Camaro SS 1967 ''Pro Street'' van ERTL/Authentics, 1 of only 300 made!

De bult is weer wat kleiner... Maar nog steeds aanwezig en ik vind het weer erg tof staan!
Dit is nu gelijk mijn zeldzaamste model!
- Mr. Dj M.
Re: Nelis UPDATE: 3 NIEUWE auto's binnen + de 4e!!!
Bij deze, absoluut dik! de kleur en de body, daar past die luchthapper toch wel op!
Geen heel gedetailleerd model, maar toch erg netjes en 1/300
Welke andere kleuren zijn hier overigens nog van?
Geen heel gedetailleerd model, maar toch erg netjes en 1/300
Welke andere kleuren zijn hier overigens nog van?
Van de gewone geen andere kleur alleen de rode.Mr. Dj M. schreef:Welke andere kleuren zijn hier overigens nog van?
Je hebt dan alleen nog de race uitvoeringen, de meest voorkomende is wit met dezelfde zwarte streep over de voorkant. Verder is die dan voorzien van reclame stickers en staat er ''Grumpy's Toy'' op de deuren (Coureur is Bill Jenkins). De gewone race versie heeft een oplage van 2500 stuks.
Dan zijn er speciale edities, met dezelfde reclame en de streep alleen met heel speciale ''kleuren'':
- In de kleur Chrome, oplage van 204 stuks (!)
- In de kleur Black Chrome, oplage van 204 stuks (!)
- In ''Gold Plated'' (echt goud 22K (!)), ook weer een oplage van 204 stuks (!)
Motorkap met weinig nuance aangepakt voor het onderbrengen van de wegrace PK's.. Sing halleluja..
Dikke aanwinst Nelis!
- SupercarFan
hele dikke aanwinst zie ik
wel mooi met zo'n bult op de motorkap!
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik nog een model ga binnen krijgen:
Een buick Riviera 1964 van Highway 61, deze was binnen bij Tom's.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik nog een model ga binnen krijgen:
Een buick Riviera 1964 van Highway 61, deze was binnen bij Tom's.
- SupercarFan
mooie keuze van wagen 
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Bedankt, ik vind het ook een mooi model.SupercarFan schreef:mooie keuze van wagen
Het is wat ze in Amerika een ''Sleeper'' noemen. Dat wil zeggen dat hij er niet echt als een Muscle Car uit ziet maar dat toch wel is (dikke motor met veel vermogen), dus past aardig in de collectie.