namac beurs 03-10-'09

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: namac beurs 03-10-'09

Bericht door tom »

Ik zal ongetwijfeld een aantal van jullie voorbijgelopen zijn, maar herkennen ho maar.

Het viel me overigens op dat een aantal modellen sterk in prijs is gedaald. Voorbeeld: de 1:12 Porsche 911 van Premium Classixx, bij introductie 170 euro en nu op verschillende plaatsen gezien voor 70-80 euro. :shock:
Gebruikersavatar
MartyMB
Berichten: 306
Lid geworden op: di 25 jul 2006 02:15
Locatie: Hoevelaken

Re: namac beurs 03-10-'09

Bericht door MartyMB »

Ik ben wel even geweest maar was na mijn aankoop ook weer rap weg.
Bij Jacco een tijdje staan kletsen met een belg die wel heel veel mooi spul thuis had.
Die kocht de BBR F430GT, was mij net even 2 mutch.

Was zeer tevreden met mijn verse CMC 250GT Competizione.

Volgend ga ik wel weer een keertje kijken. :eh:
Alles is mooi zolang het maar een Ferrari is!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: namac beurs 03-10-'09

Bericht door Bondracer »

:D Yep ; ga ik rond 12uur op zoek naar een verkoper met een groen Aston Martin Shirt , ik geef hem de hand en stel me voor met m'n naam Guy alias Bondracer , zegt die man tegen mij " Ik ken jou nergens van " :doh: Ik denk , die man "is shaking my leg "(want hij verkocht ook Aston Martins ) maar hij wist niets van een modelautoforum af :oops: Dan maar naar de volgende in zo'n exclusief shirt op zoek en 2de keer was het raak . Erg erg aardige man die Ferry en een beetje later nog kennis gemaakt en een leuke babbel gehad met Rudie , Smokey en Ferdi ....en dan natuurlijk buiten aan het frietkraam met de gefrituurde light braadworsten Daytona69 tegen het lijf gelopen en ten afloop nog wat nagekeuveld over miniatuurauto's natuurlijk :thump_up:
Was weer reuzegezellig daar in Houten
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: namac beurs 03-10-'09

Bericht door Peter Parker »

Ik zat zo verschrikkelijk vast in de file van A10 en A2 dat ik maar ben omgedraaid :cry:
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: namac beurs 03-10-'09

Bericht door rudie20vt »

ja het was erg gezelig daar en volgende keer doen we het over daaro die meeting was gezellig en dat spreken we wel ergens af om elkaar te ontmoeten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
squadraminiatura
Berichten: 652
Lid geworden op: di 09 sep 2008 21:12
Schaal: 1:43
Locatie: Zwijndrecht

Re: namac beurs 03-10-'09

Bericht door squadraminiatura »

Het was zeker een geslaagde dag :dance:
Leuk dat we een minimeeting hadden bij mijn beurstafel, eindelijk dan persoonlijk kennis kunnen maken met mede Aston Martin verzamelaar
Guy (Bondracer) :thump_up:

En die "andere" deelnemer in Aston Martin kleuren heb ik ook nog even opgezocht, en we konden er samen de lol wel van inzien :D

Oh ja, mijn verzameling natuurlijk weer opgewaardeerd. 10 x Michel Vaillant, 3 leuke Michelin busjes en natuurlijk een Aston Martin.

Ik zal mijn best doen om weer een fotoupdate in mijn privetopic te zetten.

Tot de volgende keer, het was beregezellig :dance: .

Groeten,
Ferry
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: namac beurs 03-10-'09

Bericht door F40F50ENZO »

Bondracer schreef::D Yep ; ga ik rond 12uur op zoek naar een verkoper met een groen Aston Martin Shirt , ik geef hem de hand en stel me voor met m'n naam Guy alias Bondracer , zegt die man tegen mij " Ik ken jou nergens van " :doh: Ik denk , die man "is shaking my leg "(want hij verkocht ook Aston Martins ) maar hij wist niets van een modelautoforum af :oops: Dan maar naar de volgende in zo'n exclusief shirt op zoek en 2de keer was het raak . Erg erg aardige man die Ferry en een beetje later nog kennis gemaakt en een leuke babbel gehad met Rudie , Smokey en Ferdi ....en dan natuurlijk buiten aan het frietkraam met de gefrituurde light braadworsten Daytona69 tegen het lijf gelopen en ten afloop nog wat nagekeuveld over miniatuurauto's natuurlijk :thump_up:
Was weer reuzegezellig daar in Houten
:worshippy: GEWELDIG GUY :D
Jammer dat ik verhinderd was, zal volgend jaar wel weer eens kijken, want 5 december wordt het nl. ook niet. :(
Was zeer tevreden met mijn verse CMC 250GT Competizione.
FOTO PLEASE :drool:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Plaats reactie