Pitstop M.schumacher 2004

Plaats reactie
M.onaco

Pitstop M.schumacher 2004

Bericht door M.onaco »

Nu mijn Ferrari @ monaco diorama af is ben ik bezig met een nieuw diorama: een pistop van schumi uit 2004.

Het diorama wordt na lang twijfelen tussen 1:43 en 1:18 toch 1:18 omdat ik hier uiteindelijk hoop meer details in en omheen kan maken
Ik had vooraf niet zoon gevoel voor de grootte van dit geheel totdat ik de minichamps figuren binnen kreeg en wist dat dit heel veel werk en tijd in beslag zou gaan nemen.... :o
Maar ik heb er wel erg veel zin in!! zeker nadat ik de :drool: foto's op dit forum zag van de J.Verstappen pitstop (ook 1:18) SUPERGAAF !

Ik ben meteen toen ik de figuren binnenkreeg aan de slag gegaan met rode verf en ben vergeten foto's te maken van de originele (benneton) crew.
Eerst zijn de stickers verwijderd, wat een @4!*$-!! klus maar het is gelukt, daarna een laag primer en 2 lagen rode verf.

Het wachten is nu op de decals maar dit kan nog wel even duren.... er zit 21 werkdagen levertijd op namelijk.
Hier alvast wat foto's van de stand so far:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
harrienac

Re: Pitstop M.schumacher 2004

Bericht door harrienac »

ziet er erg goed uit
ik ga dit project zeer zeker volgen !!
succes !!
56x 1:43 / 3x 1:18 / 3x 1:24 / 1x 1:64 modellen van verstappen
TestaRossa
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Pitstop M.schumacher 2004

Bericht door TestaRossa »

Leuk idee........Schumi zwaait al met z'n vuist; "M'n motor is afgeslagen!!"
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Plaats reactie