en die opstelling whooooooooo

Nee die heb ik niet in de collectie. Hou het alleen bij de straatauto'salain_1978 schreef:Hey Ricardo, dat is een zeer mooie Bentley met een fantastische kleur.
Minichamps maakt toch iedere keer pareltjes van die Bentleys vind ik.
Ik vind ze echt wel hun geld waard. Heb je de Exp Speed 8 LM van Auto Art ook?
Jolly Club schreef:D'r gaat inderdaad niks boven donkerblauw metallieck op je premium family-car![]()
http://i307.photobucket.com/albums/nn29 ... C05759.jpg
Bedankt voor je reactie Ron,MB 500 Sec Ronnie schreef:Super aanwinst bij onze Ricardo![]()
![]()
![]()
![]()
in mijn ogen, zeker een van de mooiste Bentley's ooit gemaakt, samen met de Brooklands (coupe)![]()
![]()
Zijn er voor jou nog andere / speciale kleuren, op je verlanglijstje![]()
De Bentley vitrine staat er zeer goed bij, heel veel kwaliteit en minder kwantiteit.![]()
Over je Laro vitrine, daar kan ik echt uren naar kijken, die is echt prachtig![]()
![]()
![]()
wellicht kan ik je ook een vraag kwijt: enkele vrienden uit mijn defentie periode, hebben ook gereden met de Laro's, weet jij of de militaire SWB, LWB en de Ambulance ook verkrijgbaar zijn in die-castIk weet wel het bestaan van 1/35 - 1/24 kits, maar deze knapen zijn niet zo handig in bouwen
![]()
Super hier in huize Ricardo, Ron
Ricardo schreef:Wat betreft de Landrover; Ik heb een legeruitvoering (ambulance) in 1:18 in de kast staan het gaat hier om een Series III 109. Voor de rest niks op 1:18 helaas.
Hij kan onder twee namen zijn gemaakt, Eagles Race of inderdaad Universal Hobbies. Ik weet niet of het model nog makkelijk te vinden is, want volgens mij is de 1:18 afdeling van UH ter ziele gegaan helaasMB 500 Sec Ronnie schreef:Ricardo schreef:Wat betreft de Landrover; Ik heb een legeruitvoering (ambulance) in 1:18 in de kast staan het gaat hier om een Series III 109. Voor de rest niks op 1:18 helaas.![]()
![]()
Helemaal omheen gekeken
![]()
, maar wat is de maker van deze reeks
ik dacht dat UH was
![]()
Ron