Extreem jammer van het eentonige interieur

Silverarrow schreef:De Koenigsegg is te koop op eBay! Ben benieuwd wanneer we de eerste zien verschijnen op het forum.
Lijkt mij ook te mooi om waar te zijn, normaal zien we ze eerst verschijnen in Hong Kong en daarna in Europa. In Hong Kong is de CCX nog niet verschenen, dus het lijkt mij sterk dat die engelsman hem deze week in huis heeft. Maar ja, we hebben al jaren gewacht dus die paar maanden kunnen er ook nog wel bij. De prijs op ebay is incl. transport € 165,00, het is nog afwachten wat de normale prijs in deze regio wordt, maar dat de zwarte hier gaat komen is zeker. Hierbij ook de nieuwe foto's van de CCX met o.a. het deurmechanisme:exit schreef:Silverarrow schreef:De Koenigsegg is te koop op eBay! Ben benieuwd wanneer we de eerste zien verschijnen op het forum.
GOOD NEWS (als ie effectief geleverd kan worden)
paar maanden geleden werden er ook al te koop aangeboden maar presales ...
ff gaan zien op ebay, er MOET er 1 naar hier komen!!!!!
lambo schreef:De prijs op ebay is incl. transport € 165,00
De GT2 komt ook nog in het mat wit.lambo schreef:Er zijn 2 kleuren aangekondigd, naast het grijs het gewaagde zwartMr. Dj M. schreef:Finally de Gt2!!! Niet gedetaileerder dan z'n collega 997's maar eindelijk is hij er dan! Zilver is alleen wel wat saai, maar het past wel bij m'n 996...
Toch hoop ik nog wel op andere kleurtjes en ben benieuwd met welke ze komen dan.
Normaal melkt AutoArt de modellen uit, dus het zal mij niet verbazen als de blauwe toch nog verschijnt in een later stadiumMr. Dj M. schreef:Blauw had weer eens wat anders geweest, maar denk dat mensen met die oranje wel blij zijn
Dream on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mr. Dj M. schreef:Naja vooral winst voor de tussenhandel he!