@ all, bedankt voor jullie reacties voor de nieuwe E-lijn.
@ Ricardo, hier in de Ranstad, kom je nieuwe E, al heelveel tegen als taxi, en heb al in Duitsland (afgelopen zondag) een E Station Taxi zien rijden, tja 'het hoge Noorden' loopt soms maar een week achter het 'Randstad' schema
@ Tripoux, bedankt voor het sturen van je mooie foto's van de Gallery Brummen in dit topic

Ben er lang geleden ooit eens geweest, om gewoon rond te kijken.
Ik heb het vermoeden, dat mijn smaakt van 1:1 auto's niet helemaal valt bij iedereen, maar gelukkig wordt het door jullie wel gewaardeerd
Qua MB mooiste modellen ben ik zelf een beetje blijven steken tot medio 1985.
Toen die vierkantige W124 (E klasse), later de 190E, de S serie uit 1992 en de SL serie 1990-2000, ben ik een beetje afstand gaan nemen van het design van de MB Studio's. Medio 1997-8 kwam de MB W + S210 (E klasse) CL en CLK uit, de wagens met de dubbele ronde koplampen in de neus. Toen dacht ik MB gaat weer terug naar zijn roots, zeker toen in 2001 de nieuwe SL uitkwam.
Helaas brengt MB nu weer van die hoekige modellen uit, respect voor iedereen die dat mooi vind hoor, maar het is niet geheel mijn kopje thee, ik houd van ronde lijnen, daarom ook deze update:
Spark MB Dealer: MB 320 Cabriolet D (W 142) 1937, 6 cylinder, 78 pk, nieuwprijs toen RM 10400, de goedkopere versie van 500/540 (K) 8 cylinder. Een ruim zittende 4/5 persoons cabriolet.
WederomEen super model van Spark, met alles erop en er aan, ook in het interieur.
Later, Ron