Jaap - P117. MP4-12C, Integra, 599 GTO, Veyron SS
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Re: Jaap - Audi Quattro WRC foto's
De Quattro blijft toch een van de gaafste rallywagens die er zijn, wat een machtig ding 

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Erg gave rallybak
Sunstar heeft er zeker een prima model van gemaakt. Het enige dat mij een beetje misstaat zijn de velgen.

helemaal mee eens.Ricardo schreef:Erg gave rallybakSunstar heeft er zeker een prima model van gemaakt. Het enige dat mij een beetje misstaat zijn de velgen.
een groep B rallymonster 

- Jolly Club
Velgen ogen inderdaad een beetje cheap plastic achtig... probleem waar de Delta Integrales van SunStar helaas ook van te lijden hebben...
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
De velgen vind ik ook een beetje tegenvallen, het is en blijft Sunstar
Maar wel een schitterende Audi, wanneer volgt de AA?

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- Jaap
- Contacteer:
Klopt helemaal, de Delta's hebben ook van die velgen waar geen "openingen" tussen de spaken zitten, terwijl dat wel hoort.Jolly Club schreef:Velgen ogen inderdaad een beetje cheap plastic achtig... probleem waar de Delta Integrales van SunStar helaas ook van te lijden hebben...
ik heb deze nu tochKyoshofan schreef:De velgen vind ik ook een beetje tegenvallen, het is en blijft SunstarMaar wel een schitterende Audi, wanneer volgt de AA?
![]()
- nismocoupe
Zeer knap model voor een sunstar staat ook hier op het lijstje hoor als audi verzamelaar.
Die AB+ en O- staan voor de bloedgroepen dit in geval van ongeluk zien ze direct welk bloed ze moeten toedienen.
Staat normaal ook op de helm van de piloot vermeld.
Grtz
Die AB+ en O- staan voor de bloedgroepen dit in geval van ongeluk zien ze direct welk bloed ze moeten toedienen.
Grtz
- Montezemolo
- Contacteer:
Dat waren nog eens de echte rally kanonnen
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
-
- Moderator
Nou ja, die velgen zijn niet echt geweldig, maar het model an sich is heul niet verkeerd 

- Jaap
- Contacteer:
oke, had al zo'n vermoeden, bedanktnismocoupe schreef:Zeer knap model voor een sunstar staat ook hier op het lijstje hoor als audi verzamelaar.
Grtz

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
- Jaap
- Contacteer:
miscshien ander kleurtje, maar geen andere velgen
- Jaap
- Contacteer:
31 oktober 2009
In Nunspeet was in een sporthal een beurs. Er stond van alles wat, van 1:87 vrachtwagens tot 1:12 radiografisch bestuurbare wagens.
Ook veel 1:18, vooral de afgedankte Burago's werden aangeboden.
Maar toch, tussen de Burago's stonden ook duurdere modellen zoals Kyosho en AutoArt. Er stond ook een AutoArt Aston Martin DBR9 tussen een stuk of 10 Burago's van alles dus.
Heb hier 2 modellen op de kop kunnen tikken. Modellen die ik ook zocht, dus dat kwam mooi uit.
Komtie:

Audi A4 DTM
Audi Team 2008
T. Kristensen
Norev

Dit model stond ook op mijn lijstje.
Ik zat al een poos te zoeken op de fabrikant die dit model uit ging brengen, en Norev heeft het model uitgebracht.
Ze hebben er een prachtig werk van gemaakt.
Nadeel is dat de body 'sealed' is, dus alles is dicht.
Maar aan de buitenkant zit al veel werk en dat heeft Norev heel netjes gedaan.
Ik ben in ieder geval heel blij met dit model!
Mercedes-Benz 300SL - 1954
Burago
Dit model zocht ik ook, omdat het natuurlijk een mooie wagen is, maar vooral om een soort van set compleet te maken. Ik heb namelijk ook de Mercedes-Benz SLR McLaren uit 2003. Nu is de 300SL niet voortgekomen uit een samenwerkingsverband met McLaren, maar deze 2 auto's hebben wel overeenkomsten. Bijvoorbeeld de luchtinlaten (roosters) aan de zijkant van de auto en natuurlijk de vleugeldeuren.
Mijn SLR is gespoten in een antraciet/donkergrijze kleur, dus dit model wil ik ook in deze kleur spuiten, om zo deze 2 modellen bij elkaar te zetten.
Het model:

Het is een Burago, dus het word een opknapper.

Mooi bakkie.
In Nunspeet was in een sporthal een beurs. Er stond van alles wat, van 1:87 vrachtwagens tot 1:12 radiografisch bestuurbare wagens.
Ook veel 1:18, vooral de afgedankte Burago's werden aangeboden.
Maar toch, tussen de Burago's stonden ook duurdere modellen zoals Kyosho en AutoArt. Er stond ook een AutoArt Aston Martin DBR9 tussen een stuk of 10 Burago's van alles dus.
Heb hier 2 modellen op de kop kunnen tikken. Modellen die ik ook zocht, dus dat kwam mooi uit.
Komtie:

Audi A4 DTM
Audi Team 2008
T. Kristensen
Norev

Dit model stond ook op mijn lijstje.
Ik zat al een poos te zoeken op de fabrikant die dit model uit ging brengen, en Norev heeft het model uitgebracht.
Ze hebben er een prachtig werk van gemaakt.
Nadeel is dat de body 'sealed' is, dus alles is dicht.
Maar aan de buitenkant zit al veel werk en dat heeft Norev heel netjes gedaan.
Ik ben in ieder geval heel blij met dit model!
Mercedes-Benz 300SL - 1954
Burago
Dit model zocht ik ook, omdat het natuurlijk een mooie wagen is, maar vooral om een soort van set compleet te maken. Ik heb namelijk ook de Mercedes-Benz SLR McLaren uit 2003. Nu is de 300SL niet voortgekomen uit een samenwerkingsverband met McLaren, maar deze 2 auto's hebben wel overeenkomsten. Bijvoorbeeld de luchtinlaten (roosters) aan de zijkant van de auto en natuurlijk de vleugeldeuren.
Mijn SLR is gespoten in een antraciet/donkergrijze kleur, dus dit model wil ik ook in deze kleur spuiten, om zo deze 2 modellen bij elkaar te zetten.
Het model:

Het is een Burago, dus het word een opknapper.

Mooi bakkie.
Laatst gewijzigd door Jaap op do 01 apr 2010 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Jaap - p.44 Audi Quattro | p.45 Audi A4 DTM, MB 300SL
Die A4 is heel gaaf, heb hem zelf ook! 

"Nothing is impossible, for the dream of yesterday is the hope of today and the reality of tomorrow"