Bien's collectie *28 nov: Ferrari F50 + Lotus Esprit Turbo*

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Bien's coll. *update 24 okt: Porsche + MG + Jaguar*

Bericht door Mr. Dj M. »

Blijft leuk die "edelsteentjes" als koplampen! :D Mooie sjieke aanwinst die Jag!
De Zt ziet er ook goed uit in deze antraciete kleur en zo'n gellimiteerde gele ernaast zou het echt afmaken :P , toch wel een erg goed modelletje van Corgi al hadden de achterlichten aparte onderdelen mogen zijn en had het leuk geweest als het een 260 uitvoering was ja. Dat is in ieder geval wat ik jammer vind aan mijn blauwe exemplaar.
De 356 cabrio, erg goed ding van Hongwell! De cabriokap ziet er goed uit en het modelletje oogt echt duurder dan die is!
Bien
Schaal: 1:43

Re: Bien's coll. *28 okt: Mitsubishi Lancer Evo + Toyota Supra*

Bericht door Bien »

Weer eens twee 1:24 tuners. Beide modellen zijn kits, die ik dacht wel even in elkaar te zetten. Maar dat bleek soms moeilijker dan gedacht omdat er erg kleine onderdelen bij zaten die ik maar moeilijk met mijn dikke vingers op de plaats vast kreeg. En een voorwielophanging bij de Supra die ik een paar keer los heb moeten maken omdat ik maar niet snapte hoe ze in elkaar moest. Maar uiteindelijk toch gelukt :dance: !

Ook voor deze modellen geldt eigenlijk wat voor alle tuners geldt: hate it or love it! I love it in elk geval :D

Toyota Supra (Muscle Machines 1:24)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mitsubishi Lancer Evo (Muscle Machines 1:24)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het zijn er pas 4, maar worden er ongetwijfeld meer :D

Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Inderdaad hate it or love it! De EVO is namelijk niet echt mijn ding, maar de Supra, erg dik :cool:
Goed dat het je allemaal gelukt is, maar wel jammer dat de achterlichten van de kit wat minder mooi zijn.

Al een mooi setje in ieder geval, die Mini en de Skyline ook dik :thump_up:
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Als er een rijtje Tuners zo naast elkaar staat vind ik ze nog wel leuk om te bekijken, als model op zich waardeer ik ze wat minder Maar ik moet zeggen dat die Supra nog wel gaaf is om te zien, dik ding :cool:
Afbeelding
Jaap
Contacteer:

Bericht door Jaap »

ben hier niet zo weg van, maar het mooie vind ik wel dat de velgen hier normaal in de wielkassen liggen. Dus niet zoals Jada DUB CITY en Maisto Playerz van die velgen die te ver en te diep in de kassen liggen

:thump_up:
69.charger

Bericht door 69.charger »

leuke gepimpte waggie's :wink:

groeten sander
Bien

Re: Bien's coll. *update 30 okt: Ford Thunderbird*

Bericht door Bien »

Weer eentje uit de James Bond collectie. Deze Thunderbird is weer een van de mooiere uit de serie vind ik zelf. Maar wat is hij gróót! Ter vergelijking: de Mercedes 600 waar hij op de foto naast staat heeft ongeveer dezelfde afmetingen en de Mustang Mach 1, die ook al geen misselijke afmetingen heeft wordt naast deze gedegradeerd tot een klein auto'tje! Ik kan me wel voorstellen dat je met deze auto helemaal de man was, 40 jaar geleden en nu nog steeds. De poppetjes maken hem helemaal af! Enjoy...

Ford Thunderbird '64 (Universal Hobbies)

Afbeelding

Afbeelding

Zo, nu wordt het denk ik tijd om eens wat rustiger aan te gaan doen :angel:

P.S. Ik heb nu in mijn hele topic veel nieuwe foto's bij bijna alle 1:43 modellen toegevoegd of vervangen door betere, dus als je je verveelt... :D :D
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Heb je topic ff doorgelopen, mooie scherpe foto's :worshippy: . Toffe aanwinsten ook, vooral de Thunderbird :ja: .
Afbeelding
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Mooie amerikaanse aanwinst, Bien! Denk dat het binnenkort wel weer tijd is voor een overzichtje van je diorama :D
Afbeelding
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Ik vind deze thunderbird een schritterende auto om te zien, super aanwinst!
En zoals al eerder is gemeld, het word weer eens tijd voor wat overzichts foto's :thump_up:

Niek :cool:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Heb zelf weinig met de extreme tuning modellen :mrgreen: Alhoewel de paarse er toch best wel gaaf uitziet :thump_up: De Thunderbird mag er uiteraard zijn. Staat hier ook :mrgreen:
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

Een van de mooiste Amerikaanse iconen vind ik de Thunderbird. Mooi model Bien :drool:
Bien

Bericht door Bien »

FordMustangGT schreef:...Denk dat het binnenkort wel weer tijd is voor een overzichtje van je diorama :D
Niek-106 schreef:]...En zoals al eerder is gemeld, het word weer eens tijd voor wat overzichts foto's :thump_up: ...
Helemaal actueel zijn ze niet, maar ik heb deze nog niet zo lang geleden gemaakt. De laatste 6 of 7 modellen staan er nog niet bij, maar de foto's geven denk ik wel een goede indruk van hoe het er nu bij staat. De teller van 1:43 modellen staat nu op 85 geloof ik. Het linker gedeelte (de 2e parkeerplaats) is nog steeds "under construction".

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
TestaRossa
Contacteer:

Re: Bien's coll. *update 2 nov: overzichtsfoto's*

Bericht door TestaRossa »

Nu nog een Ikea ernaast en het is perfect........altijd afgeladen die parkeerplaats. Echter niet met zulke exclusieve bolides dan....... :lol:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
marco71

Re: Bien's coll. *update 2 nov: overzichtsfoto's*

Bericht door marco71 »

mooi diorama :dance:
erg gaaf gemaakt :drool:
Afbeelding
sport and supercars forever
Plaats reactie