Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb een paar weken terug twee Motormax Ford Crown Victoria creaties laten zien, de Scott Police en Miami-Dade Police (old sheme). Nu heb ik er nog twee bijgemaakt: Miami-Dade Police (new sheme) en een NYPD New York Police.
Ik heb alles op de foto gezet, omdat ik ze op marktplaats wil zetten, aangezien ik Autoart Crown Victoria's verzamel. Ik was benieuwd hoe deze decals stonden op de Crown Victoria, en had toch hier acht Motormaxxen staan, dus zodoende. Maar ik moet zeggen dat ik ze stiekem eigenlijk best mooi vind geworden, nog ff over denken dus.
Is zeker mooi geworden , mocht je dit ook nog met een paar Aa's kunnen doen is dat natuurlijk beter, maar anders zou ik zeggen houden deze . De Autoarts worden sowieso natuurlijk al een steeds duurdere en steeds meer ondoenbare hobby...
Deze zien er inderdaad weer erg goed uit. Zelf zou ik ze houden, ze zien er allemaal super uit en het zijn toch unieke modellen ondanks dat de AA versie misschien over het algemeen beter is afgewerkt. Maar... the choice is yours!