Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Super gedetailleerd dit model, echt helemaal geweldig.
Het ziet er zo echt uit, dat als je aan het contactsleuteltje zou draaien, hij spontaan zou gaan lopen. SUPER !!
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
mercedes fan schreef:vandaag met paps mee naar techno classica essen geweest: wat een top beurs zeg
had nog zo tegen mezelf gezegt, je koopt niks maar tsjah wat moet je dan als je bij de Mercedes Classic collection shop staat
ik kon hem gewoon NIET laten staan t waren 3 ribben uit me dikke lijf maar hier is hij
de Mercedes 500SEC van autoart
voorlopig geen updates meer vandaar de vele fotos
tot de volgende update (zal wel tijdje duren)
kennelijk waren 35 fotos er iets teveel, zal het wel even in delen doen dit was dus deel 1
zo vanmorgen is eventjes wat foto's geschoten, en wat een prachtig model zeker voor 25 euri, zelfs de sensor van de automatischdimende binnenspiegel is aanwezig
AUTOart Mercedes CL 500 type 2007
niet meer in collectie
tot de volgende maar weer
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti