Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
model1op43 schreef:Mooie aanwinst hoor, klassespul dat Exoto
Verrassend trouwens dat je zo gezocht hebt naar die 910.
De Porsche 910 is niet de meest bekende of spraakmakende uit de hele serie racers die Porsche bouwde in de 60's (904, 906, 907, 908, 910, 917...)
Maar voor de liefhebber is het een topper
Het is inderdaad niet een hele bekende ( in ieder geval voor mij). Ik las ergens dat het een door ontwikkelde 906 is. Het model heeft wel een aantal grote racen gewonnen ( Targa Florio 1966, Nürburgring 1967). Ik zag dat Exoto een Le Mans versie had uitgebracht en dat was even zoeken.
Een nieuwe update. Deze sluit mooi aan bij de vorige model. Dit is de Porsche 906 "lange staart" uit 1966. Model is van Minichamps.
Deze wagen werd vierde op Le Mans achter Ford Gt's.
Groeten, Johan
Laatst gewijzigd door johan4 op ma 09 nov 2009 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Bedankt voor jullie reactie's!!
Weer even een update!!
Het is de #3 Porsche 935 turbo (Exoto) uit 1976. Deze werd derde met de 6 uur van Dijon. de rijders waren Stommelen en Schurti.