Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
john schreef:Dat ziet er goed uit, zeker. Zover ben ik nog lang niet. Die Vroom modellen wat voor een kwaliteit is dat. Ik heb er wel vaker iets van op foto gezien, is dat aan te bevelen. Ik heb zo net bij Autex in Amerika de Ferrari besteld. Alleen niet de 365, maar de 512S van het Ecurie Francorchamps Team. Tecno Models #tm04. Dat is daar toch een stuk goedkoper dan hier.
Heb één model van Vroom. Aardig model wel, van resin. Maar het model valt of staat met de kwaliteiten van degene die het model gebouwd heeft. Ook een kit van BBR, Tameo of Tecno kan verprutst worden.
Hou er rekening mee dat de mogelijkheid bestaat dat je bij modellen gekocht buiten Europa invoerrechten en inklaringskosten moet betalen.
Ferrari10flrb schreef: Hou er rekening mee dat de mogelijkheid bestaat dat je bij modellen gekocht buiten Europa invoerrechten en inklaringskosten moet betalen.
Daarom bestel niet teveel in één keer. Kleine pakjes komen meestal probleemloos door douane, want ik heb daar nog nooit iets over hoeven te betalen. Zelfs niet voor een dikke paintballgun
Officeel is voor alles wat van buiten de EU komt en een waarde hoger dan € 22,00 invoerkosten verschuldigd
Ik heb het op internet een beetje uitgezocht. Duurt 8 tot 10 dagen voor je zo'n model thuis hebt. Het is de 1ste keer dat ik daar iets bestel. Lukt het allemaal dan zal dit zeker niet de 1ste keer blijven. Want de prijzen in dollars vallen echt mee tov de prijzen hier in (West) Europa. In ieder geval iedereen harstikke bedankt voor alle info. Moet nog binnenkomen, Renaissance Ferrari 121MM 1955, Gasoline/BBR Ferrari F430-GTC, Spa 2006 en de Tecno Ferrari 512S, Spa 1970.
Mooie Le Mans pareltjes die je hier showt de 961 is lekker bruut en de rest mag ook gezien worden
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Daar ik al een hele tijd door dit Forum zit te neuzen en ook bij de 1:18 schitterende modellen tegenkom wil ik jullie ook 2 raceauto's laten zien.
Minichamps 3delige set. McLaren M23. Gilles Villeneuve. British GP 1977. Met Senna mijn idool.
Minichamps 3delige set. BMW 320 (E21) Groep 5. DRM 1977. HJ Stuck. Ook een idool van mij. Een van de beste sportscar en tourenwagen coureurs ooit. Vind ik.
Ik zag net van Johan een schitterende Porsche 935 Martini Racing livery. Hier een uit mijn collectie van AutoArt signature 1:18. Gijs van Lennep/ Helmut Marko. Uitvoering Martini/Porsche. De 908/3, Nürburgring 1971.