Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
rudie20vt
Schaal: 1:43

Re: Mr. Dj M. --> NEW: Nissan GT-R35 (MOD) + Honda Integra TypeR

Bericht door rudie20vt »

heerlijke bakken hier met als topper de nissan :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Nick

Bericht door Nick »

Dat zijn stoere jappen :thump_up:
Afbeelding
Niek-106
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Die GTR ziet er gaaf uit zo, vind alleen de achtervleugel ietsjes minder maar voor de rest is het helemaal top.
Wat betreft de Interga... :worshippy: :dance: :drool: :thump_up:

Niek :cool:
Afbeelding
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Ben altijd wel fan geweest van de V-tec motoren :drool: , mooie Honda's dus :thump_up: . Die Nissan mag er ook zeker wezen, strak resultaat.
Afbeelding
jurdup

Bericht door jurdup »

die nissan is echt bruut
weer super aanwinsten !
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> NEW 1:18: Mercedes Gl-Klasse

Bericht door Mr. Dj M. »

Allemaal weer bedankt voor de reacties, leuk ook commentaar te lezen over de persoonlijke smaak :thump_up:

Met de achterblijvers in de vorige update is nog niets gedaan helaas, maar ik heb hier wel een nieuwe update. Ik was 8 November jarig en ik kreeg afgelopen zondag van een paar vrienden van me nog een erg leuk cadeau! Thanks guys! :thump_up: :cool:
Bij dit model heb ik niet veel veranderd, al zijn er een aantal minpuntjes op te noemen die ze bij Minichamps eigenlijk hadden moeten aanpakken. Zo is het gebeuren onder de motorkap wel erg saai en mis ik ook wat detaillering in het interieur, al is het dashboard dan wel weer erg netjes. Wat ik heb gedaan in dit geval is kentekens "afgeplakt" en het navigatie menu een beetje netter gemaakt, want de decalsticker was te groot en viel er buiten. Misschien dat ik er ooit nog eens een mooi tapijtje in leg :)

Helaas geen super foto's zo met dit grijze weer, maar ik had wel weer een leuke fotoplek aangezien ze nu bezig zijn in de "bouwput" voor onze deur. Bezig met de riolering en daarvoor grote betonnen buizen aan het neerleggen zijn.

--- Mercedes Gl-Klasse [2005] ---

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Wieldop

Re: Mr. Dj M. --> NEW 1:18: Mercedes Gl-Klasse [18 Nov.]

Bericht door Wieldop »

Leuke bak die GL, maar de oranje knippers verprutsen het een beetje, best lelijk :( Verder is ie wel aardig hoor :thump_up:
Afbeelding
galleria ferrari

Bericht door galleria ferrari »

prachtig model vooral de buitenkant!!
en inderdaad die oranje knipperlichten verprutsen het een beetje
maar dit is in de amerika verplicht geloof ik vandaar wel meer modellen hebben het

Gr. Dimitry :)
mazda, zoom zoom
Afbeelding
Brent

Bericht door Brent »

Mooie foto's. Vind de auto zelf niet veel aan, zie veel liever een X5. Maar dat is meer smaakgebonden. Model ziet er goed uit. :thump_up:

Overigens zou een rood randje misschien niet misstaan op de velgen van de GT-R om dit in lijn te houden met het rood van het GT-R logo en zo je velgen nog een tikkeltje te accentueren. :oops: Verder een supergaaf model, al had ik missch. liever de uitlaten er recht onder gezien. Maar hij ziet er prachtig uit. :thump_up:
"Power makes no noise. It's there and it works"
Afbeelding
Bekijk ook mijn collectie:http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=6786
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Toch erg mooie foto's :thump_up: . Mooie Benz, zou best de GL420 CDI willen hebben om 'ns flink door wat terrein heen te baggeren :D .
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Moet zeggen dat het model er lekker uitziet :thump_up: Zie liever een Range Rover om eerlijk te zijn :whistle:
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

Heerlijk model en mijn buurman heeft ook zo'n model in de zelfde kleur maar dan in 1:1 heb er mee gereden en het rijd erg lekker.
Afbeelding
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Mooi model, DJ M, gave bak is het :cool: Je foto's zijn ook weer het bekijken waard! :worshippy:
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Bedankt allemaal voor de reacties!
De binnenkant van het model is inderdaad niet zo heel erg top, maar met het exterieur ben ik erg tevreden en dit keer vind ik die oranje knippers niet eens zo erg! Meestal ben ik anti oranje want het voegt vaak niks toe behalve lelijkheid (dan heb ik het dus over goedkope ongedesigned oranje, wat in sommige gevallen met een facelift nog wordt opgeplakt ook! bijv de laatste Yaris), het maakt dit keer de koplamp toch ook net even wat minder goedkoop door deze extra detaillering. De kont van deze auto vind ik echter het meest aantrekkelijk en de vergelijking met een X5 zou ik hierbij nooit maken :P Dat is gewoon een andere klasse en moet je de Ml ernaast zetten. Een Range Rover zie ik eigenlijk ook liever (en qua looks nog beter de Range Rover Sport!), maar van de andere kant is een Gl bijna nog lastiger te spotten en dat nog steeds hoekige maar meer gedesignde koetswerk dat staat me ook wel aan. Mocht ik moeten kiezen, mag ik dan ook gewoon gaan voor een G-klasse in AMG trim (en voor erbij een Range Rover Sport!) :oops:

@Brent: Op zich een leuk idee met de Gt-R, maar dat rood gaat me wat teveel opvallen dan :roll:
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> NEW 1:18: Renault 21 Turbo [Otto-Mobile]

Bericht door Mr. Dj M. »

Nou het gaat hard met de updates zo!
Een model dat natuurlijk al geruime tijd geleden op de bestel lijst kwam, maar afgelopen middag binnen kwam; de Renault 21 Turbo! :cool:
Naast de Renault ook nog drie andere modellen (Saxo, Clio maxi, 205 rally) en één zelfde ontvangen, maar die zijn niet voor mijn verzameling. Helaas lijkt er alleen een soort vloek te rusten op mijn Otto aankopen. Vorige keer met de Saxo hadden allen last van wat lijm langs de raamranden en nu ook weer met de bestelling precies het model dat ik besteld hebt kampt ermee!De Saxo die ik in deze verzending ontving heeft nergens last van en ook de andere modellen zijn prima. Ook bij de vorige zending waarbij een Peugeot 405 meekwam, was er bij dit model niks aan de hand......

Goed vervelend dus, maar net als bij de Saxo zal ik het wel kunnen oplossen. Dat betekend zoveel mogelijk lijmresten verwijderen en vervolgens met zwarte verf de raamranden vullen, maar dat kost dus wel weer een boel tijd. Om jullie toch van foto's te kunnen voorzien, volgt dat later en ook het knipperlicht op het zijscherm krijgt dan gelijk een behandeling. Deze hoord namelijk gewoon een beetje zilver/wit te zijn.

Picture time! :cool:
--- Renault 21 Turbo [Otto-Mobile] ---

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De andere 205 rally en de Clio maxi, daarvan kan je de foto's hier vinden: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=85&t=17405 :thump_up:
Laatst gewijzigd door Mr. Dj M. op vr 20 nov 2009 01:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie