gave collectie heb je al opgebouwd, vind de Fast and Furious films zelf ook erg gaaf om te kijken dus kan ik deze verzameling ook waarderen

Niek

De Fast and Furious modellen vind ik niets (de films dan weer wel) maar ieder zijn smaak (en verzameling) natuurlijk. Gelukkig maar
  De Fast and Furious modellen vind ik niets (de films dan weer wel) maar ieder zijn smaak (en verzameling) natuurlijk. Gelukkig maar  
 Deze modellen komen me bekend voor, heb ze zelf ook vrijwel allemaal gehad in de collectie
 Deze modellen komen me bekend voor, heb ze zelf ook vrijwel allemaal gehad in de collectie 
Ik denk dat hij de roze S2000 bedoelt, die heeft een engel aan de zijkantBjorn schreef:@ Peter Parker: Welke wagen met engel er op bedoel je? Bij mij wil het kwartje maar niet vallen welke je bedoelt.

Die staat er wel bij, dus denk niet dat ie die bedoeltBien schreef:Ik denk dat hij de roze S2000 bedoelt, die heeft een engel aan de zijkantBjorn schreef:@ Peter Parker: Welke wagen met engel er op bedoel je? Bij mij wil het kwartje maar niet vallen welke je bedoelt.

alleen... zie ik nou een roze cobra?
  alleen... zie ik nou een roze cobra?  
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet

(GM vs Ford)
 (GM vs Ford) 

,en als je Mustang/Shelby's nog bij wil verzamelen heb je gegarandeerd nog jaren verzamelplezier , ik heb hier al zo'n kleine 100 Stangs staan en ben ook al meer dan 20 jaar bezig
 ,en als je Mustang/Shelby's nog bij wil verzamelen heb je gegarandeerd nog jaren verzamelplezier , ik heb hier al zo'n kleine 100 Stangs staan en ben ook al meer dan 20 jaar bezig