Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nooit verwacht dat ze een niet veel voorkomend merk als RUF als 1:18 uit zouden brengen
Hij ziet er in ieder geval prachtig uit, zeker in die verpakking.
Ik kan me voorstellen dat je blij bent.... wat een waanzinnig mooi model is dit geworden zeg !! Ik ben helemaal sprakeloos van de geweldige details. Op deze manier word de 1/1 versie wel heel erg dicht benaderd !!! Nogmaals ik ben sprakeloos
Montezemolo schreef:Ik kan me voorstellen dat je blij bent.... wat een waanzinnig mooi model is dit geworden zeg !! Ik ben helemaal sprakeloos van de geweldige details. Op deze manier word de 1/1 versie wel heel erg dicht benaderd !!! Nogmaals ik ben sprakeloos
Montezemolo
Haha, ik snap wat je bedoelt. Het is zelfs nog erger. Met het blote oog is het niet of nauwelijks te zien, maar er staat ook tekst op de wielmoer.
Ik ga even proberen er een macrofoto van te maken.
Silverarrow schreef:Oef, geweldig model ! Waarom zit er een schild over de linkse uitlaten maar niet over de rechter?
Goede vraag, ben daar ook wel benieuwd naar en waar dat ding sowieso voor dient. Ik zou het niet weten. Zal bij het origineel zo geweest zijn, maar waarom die dat had?
Zijn er Ferrari en/of race kenners in de zaal die het antwoord weten?
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Ik ga even proberen er een macrofoto van te maken.
Bij deze Montezemolo dus een extra detail, de dop waar de tekst in geëtst is is 4mm in doorsnede. De tekst is met het blote oog niet te lezen, voor mij in ieder geval. Je hebt zelfs al behoorlijke macro apparatuur nodig om er een fatsoenlijke foto van te kunnen maken