Groeten Johan
De oudere modellen waar de ''losse'' hardtop op zit zijn duurder idd. De latere modellen met de veel schuinere C-stijl zijn nieuw te bestellen bij Tom's voor net geen € 80,-. Zelf heb ik een gele straatversie. De wit/blauwe staat ook wel bekend als de GM testcar, deze is redelijk prijzig, ook op E-bay.Kiwi schreef:Prachtig model!![]()
Maar hoe kom je er bij te zeggen 'het is geen Autoart / Minichamps kwaliteit, maar daar is de prijs naar' ??
Verkoop dit model en je kunt 3-4 Autoarts weer kopen. Volgens mij heb je niet door hoe duur de Carousels1 zijn. Vandaag op de beurs de wit/blauwe zl1 versie gezien voor 175 euro.
Ik heb dit model via Ebay uit Amerika. Betaalde er ong 50 euro voor (met "nu kopen") . Inclusief verzending ong 75 euro. De modellen heb ik in Europa voor prijzen varierend van 140 tot 200 euro zien staan. Vind ik veel geld voor dit model. De " Amerikaanse" prijs vind ik wat reëler voor dit model. Nelis schreef dat de prijs bij Tom's ongeveer 80 euro is daar kan ik me meer in vinden.Kiwi schreef:Prachtig model!![]()
Maar hoe kom je er bij te zeggen 'het is geen Autoart / Minichamps kwaliteit, maar daar is de prijs naar' ??
Verkoop dit model en je kunt 3-4 Autoarts weer kopen. Volgens mij heb je niet door hoe duur de Carousels1 zijn. Vandaag op de beurs de wit/blauwe zl1 versie gezien voor 175 euro.