Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Buitengewoon fraai model, en ook leuk om het vergelijk eens te zien. Nu moet ik ook zeggen dat deze donkere kleur op de X6 naar mijn mening het mooiste is. In ieder geval weer een topstuk aan de collectie toegevoegd
Wat Jägermeister en TicTac betreft heb je helemaal gelijk , van de Warsteiners zijn er echter meer !!
Ikzelf heb er 3 in mijn bezit; #2 Eric van de Poele, #3 Johnny Cecotto en #15 Roberto Ravaglia.
Dan is er nog 1 die ik nog niet heb en dat is #11 Steve Soper.
En heel binnenkort brengt Minichamps 2 nieuwe uit, nl: #1 Marc Hessel en #46 Emanuele Pirro/Roberto Ravaglia.
Dat zijn binnenkort dus 6 Warsteiners .
Grtz Marc.
ik had het feitelijk enkel over de minichamps versies, maar met de cecotto en de soper erbij zijn er idd voorlopig 4. De hessel komt hier zeker, want ik heb het boek '17970 emotionen' met marc hessel cover
de x6 m ziet er ook goed uit, ik wist niet dat deze al beschikbaar was
Denk ook dat ik liever achter het stuur zou zitten, dan naar het exterieur te moeten kijken...
'k Geloof wel dat dit serieus wat rijplezier op zou leveren