Ik heb gisteren weer een paar auto's van @ferdinand gekregen en dat zijn weer 3 echt strakke modellen en 1 daarvan is echt iets uniek's.
De eerste is een een ford focus wrc van de rallytopper uit belgie tjoen en in mijn ogen de beste navigator op dit moment chevaillier ze reden hier de rally Omloop van Vlaanderen mee.
ford focus wrc tjoen/chevaillier rally Omloop van Vlaanderen
Ja en dan een uniek model die ik via internet al had gezien maar er was niet aan te komen en nu heb ik de decals via e-bay kunnen kopen en heeft @ferdinand mij het model gebouwd en daar ben ik hem erg dankbaar vor omdat het echt een uniek model is geworden die niet te koop meer is op het net en de decals worden ook niet gemaakt meer dus ik kan zeggen dat ik een een topper in huis heb nu.
het is dus een ford focus wrc capello/pirollo monza rally show.
en de derde is een ford focus wrc van rallykampioen ten brinke en navigator van goor. ze hebbenn hier de rally van hengelo mee gereden (mijn thuiswedstrijd) en zijn met deze auto kampioen geworden
Ik bedank @ferdinand voor de mooie modelen die hij dit jaar voor me heeft gemaakt en wens iedereen van het modelautoforum een gezond en prettig 2010.