Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Echt prachtig. Zou er zo mee weg rijden. al zou ik er als restauratie project mijn vingers niet aan willen branden. Zou snel de schuur deur weer dicht doen.
Heb me onlangs nog afgevraagd hoe je die roest daarop krijgt? Ik heb namelijk ook een oud model waar wat is afgebroken en misschien kan ik er ook roest opdoen?
"kunt u even aan de andere kant van de pomp gaan staan meneer""daar zit uw tank dop namelijk "
haha weer een mooi dio
wat verzamel je nu eigenlijk dio's of auto's
MC-LAREN FAN for ever ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Mooie diorama en als er borsten aan zitten kan je het ook verzamelen, kost je vaak alleen wel eten en andere energie vormen, maar dat is dan ook een andere verzameltak. Een tak die soms zelfs per wet verboden is