rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
- Martini Racing
- Contacteer:
Re: rudie20vt one final update '09
Mooie update 

- coolpappa04
- Schaal: 1:18
hele mooie update,met een prachtige livery,mooie afsluiter van 2009

- FordMustangGT
Dat is inderdaad een prachtige afsluiter
Erg fraai model en het geeft natuurlijk altijd wat extra's als het model gelimiteerd is, vooral met zo'n mooie box er om heen 

- rallytukker
- Contacteer:
daar gaan de laatste centje
ik heb hem ook met doos .
ga er ook eentje bouwen maar dan in racing for belgium met rood zwart en geel,
groetn wim

ga er ook eentje bouwen maar dan in racing for belgium met rood zwart en geel,
groetn wim
rallytukker on tour
oke mensen bedankt voor de mooie en leuke reactie's en morgenvroeg komt er al een nieuwjaarsupdate, de modellen zijn vandaag gekomen maar bewaar ik tot morgenvroeg met plaatsen.
veel plezier vanavond allemaal.
veel plezier vanavond allemaal.
Re: rudie20vt nieuwjaars update 01-01-'10
Ik wil beginnen met iedereen een gezond en prettig 2010 te wensen en dat het een mooi rally en modelauto jaar mag worden.
Ook voor mij is het een hopelijk een bijzonder jaar ik begin maandag bij urenco in almelo en dat naar 18 jaar in boekelo te hebben gelopen bij een plastic verwerkenden industie is dat een mooie uitdaging voor 2010.
Maar nu de update, ik kreeg oudjaarsdag s'middags twee modellen nog binnen en ik heb direct effe foto's gemaakt.
Ik denk dat het een mooie update is om mee te beginnen in het nieuwe jaar, want het zijn twee 306 maxi modellen en die 306 maxi is na de subaru 22B de mooiste rallywagen die er is dus dat is wel gaaf om er dan direct twee binnen te krijgen.
De eerste is een peugeot 306 maxi van rallyrijder a.lopes en navigator l.lisboa ze hebben hier de rally van portugal van 1999 meegereden

en de tweede is ook een peugeot 306 maxi maar dan van rallyrijder r.travaglia en navigator f.zanella zij hebben hier de rally van sanremo mee gereden in 1999.

En ik heb effe een overzichtfoto gemaakt van 3 peugeot's in de zelfde sponsering, ik denk dat ik met de 306 maxi van lopes een mooi en leuk trio in de kast heb staan.

Ik denk een mooi begin van een mooi jaar en de volgende IXO update staat al op het postkantoor dus .... word vervolgd.
Rudie.
Ook voor mij is het een hopelijk een bijzonder jaar ik begin maandag bij urenco in almelo en dat naar 18 jaar in boekelo te hebben gelopen bij een plastic verwerkenden industie is dat een mooie uitdaging voor 2010.
Maar nu de update, ik kreeg oudjaarsdag s'middags twee modellen nog binnen en ik heb direct effe foto's gemaakt.
Ik denk dat het een mooie update is om mee te beginnen in het nieuwe jaar, want het zijn twee 306 maxi modellen en die 306 maxi is na de subaru 22B de mooiste rallywagen die er is dus dat is wel gaaf om er dan direct twee binnen te krijgen.
De eerste is een peugeot 306 maxi van rallyrijder a.lopes en navigator l.lisboa ze hebben hier de rally van portugal van 1999 meegereden

en de tweede is ook een peugeot 306 maxi maar dan van rallyrijder r.travaglia en navigator f.zanella zij hebben hier de rally van sanremo mee gereden in 1999.

En ik heb effe een overzichtfoto gemaakt van 3 peugeot's in de zelfde sponsering, ik denk dat ik met de 306 maxi van lopes een mooi en leuk trio in de kast heb staan.

Ik denk een mooi begin van een mooi jaar en de volgende IXO update staat al op het postkantoor dus .... word vervolgd.

Rudie.
- rallytukker
- Contacteer:
de kast is denk ik nu bijna vol of niet.
.
ga zo door met het vullen hier op het forum en de kasten.
groetn wim

groetn wim
rallytukker on tour
Nee hoor en de plannen voor een kast beneden er bij zijn er al dus.....rallytukker schreef:de kast is denk ik nu bijna vol of niet.![]()
.
groetn wim

Heerlijke rallykanonnen om het nieuwe jaar mee te beginnen 

Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Het ziet er allemaal weer prima uit Rudie. Die Lopes/Lisboa Maxi is super. Dikke unit staat er daar onder die tak.
De beste wensen en succes met je nieuwe (nucleaire) baan gozer! 

Laatst gewijzigd door AutoWolf op za 02 jan 2010 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel veel beter kun je een nieuw jaar volgens mij niet beginnen! Mooie modellen in een super update!
"Brengt de ochtend avondrood, dan heeft er iemand met je klok gekloot".
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).
- Niek-106
- Contacteer:
Prachtige update om het jaar mee te beginnen Rudie.
DE beste wensen en dat er nog veel rally geweld mag bijkomen!
Niek
DE beste wensen en dat er nog veel rally geweld mag bijkomen!
Niek

- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Heerlijk al dat rallygeweld, zeer mooie modellen 

- FordMustangGT
Erg dikke Peugeots,Rudie, ik vind vooral die 306en erg drik in rallytrim