rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
Re: rudie20vt nieuwjaars update 01-01-'10
Zo, dat zijn weer dikke bakken! Indrukwekkende collectie rallymonsters langzamerhand...
- imprezapeter
Re: rudie20vt nieuwjaars update 01-01-'10
ziet er goed uit
die peugeot's
inderdaad een mooi begin van 2010

inderdaad een mooi begin van 2010
Re: rudie20vt, tweede update van 2010 03-01-'10
Oke mensen bedankt voor de leuke reactie's weer en Ik duf het bijna niet te zeggen maar
ik heb al weer een update.
Deze was eigenlijk niet de bedoeling maar ik kreeg een tip van @ ferdinand dat er op e-bay nieuwe IXO's tegen erg scherpe prijzen werden aaangeboden.
Dus ik effe kijken en overleggen met de vrouw, want ik ben deze maanden wel iets
over me buget gegaan maar me vrouw zij, als ze echt goedkoop zijn kan je ze beter nu kopen dan strak duur op de beurs in houten.(XXX voor me vrouw)
Het gekke was dat deze e-bay aanbieder uit hong kong al 5 dagen eerder was dan dat IXO de modellen aanbood op de site.
Maar ik heb ze en dat is het belangrijkste.
De eerste is een peugeot 207 s2000 van rallyrijder n.vouilloz en navigator n.klinger ze hebben met deze auto de rally vinho da maderia 2008 mee gerden en zijn IRC kampioen geworden.

De tweede is een ciroen xsara wrc van rallyrijder g.galli en navigator g.bernacchini zij hebben hier de rally van noorwegen 2007 mee gereden.

De derde de ford focus wrc van de belg duval en de belgiese navigator topper e.chevaillier zij reden hier de rally van duitsland 2008 mee.

Ja en dan de vierde is een auto die op die lijst van wannehave stond hier, het is de ford focus wrc van de motor GP topper v.rossi en navigator c.cassina zij reden met deze auto de rally van engeland 2008 .

Nou ik denk wel dat ik er een paar toppers bij heb en een bedankje naar @ferdinand voor de tip.
mvg, rudie

Deze was eigenlijk niet de bedoeling maar ik kreeg een tip van @ ferdinand dat er op e-bay nieuwe IXO's tegen erg scherpe prijzen werden aaangeboden.

Dus ik effe kijken en overleggen met de vrouw, want ik ben deze maanden wel iets

Het gekke was dat deze e-bay aanbieder uit hong kong al 5 dagen eerder was dan dat IXO de modellen aanbood op de site.
Maar ik heb ze en dat is het belangrijkste.
De eerste is een peugeot 207 s2000 van rallyrijder n.vouilloz en navigator n.klinger ze hebben met deze auto de rally vinho da maderia 2008 mee gerden en zijn IRC kampioen geworden.

De tweede is een ciroen xsara wrc van rallyrijder g.galli en navigator g.bernacchini zij hebben hier de rally van noorwegen 2007 mee gereden.

De derde de ford focus wrc van de belg duval en de belgiese navigator topper e.chevaillier zij reden hier de rally van duitsland 2008 mee.

Ja en dan de vierde is een auto die op die lijst van wannehave stond hier, het is de ford focus wrc van de motor GP topper v.rossi en navigator c.cassina zij reden met deze auto de rally van engeland 2008 .

Nou ik denk wel dat ik er een paar toppers bij heb en een bedankje naar @ferdinand voor de tip.
mvg, rudie
Laatst gewijzigd door rudie20vt op do 14 jan 2010 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtige tweede update alweer. Je begint het jaar goed. DE 306-en zijn erg gaaf. De Rossi/stobart uitvoering is erg erg erg gaaf
. Mooie collectie
Groeten Johan

Groeten Johan

Teller : 49 X 1:18 / 214 X 1:43
Het blijft hier maar in sneltempo doorgaan
Knappe aanwinsten

Knappe aanwinsten

Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Jij bent het nieuwe jaar goed begonnen! Mooie aanwinsten!
Zozo, twee updates in 3 dagen! Is 't vrouwtje er wel blij mee, dat je je dertiende maand nu al opmaakt?

- rallytukker
- Contacteer:
rustig rudie het jaar begint nog maar net hoor 

rallytukker on tour
heb wel een paar update's gemist. Het zijn, zoals elke keer weer, erg mooi aanwinsten
Persoonlijke favorieten zijn toch wel de focussen maar de rest ziet er ook erg goed uit

Persoonlijke favorieten zijn toch wel de focussen maar de rest ziet er ook erg goed uit

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Zoals gewoonlijk weer prachtige rallyaanwinsten, Rudie! 

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Soms kan je beter de koopjes pakken ja 

Ja, de wereld is vaak aan de snelle beslissers
Keep 'em coming

Keep 'em coming

weeral schitterende aanwinsten
ze blijven maar komen
ze blijven maar komen

ja goed he en er zitten nog meer modellen in de pijplijn.jurdup schreef:weeral schitterende aanwinsten
ze blijven maar komen