Williams FW24 Full view

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Frenk74
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 19:42
Locatie: Schipluiden
Contacteer:

Williams FW24 Full view

Bericht door Frenk74 »

Deze kit van Tamiya zag ik liggen, gelijk meegenomen.
Afbeelding
Het is echt een kit, met veel detail :thump_up: Zelfs de remdruk verdeler, in de neus is zichtbaar :shock: Dit alles wordt afgedekt met een transparante kap, dus dit blijft zichtbaar.


In feite is dit 'het zwarte schaap' in mijn vitrine, maar ik vind hem wel ontzettend mooi. En krijgt dus een speciaal plaatsje, als hij eenmaal af is :thump_up:

Hij moet er zo uit komen te zien:
Afbeelding
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Bericht door B.A.Z. 10 »

dat is echt een hele mooie wagen.normaal houd ik niet zo van F1 maar deze is echt super!!! komt vooral door die doorzichtige neus.
hopelijk komt ie ook in die-cast.
en die details zij ook super alleen vallen de andere model auto's daardoor een beetje in het niets.
Afbeelding
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

die komt niet in diecast denk ik Baz. Persoonlijk vind ik het zelf mooier om de auto in originele kleur te spuiten en de neus en het bodywork er zoveel mogelijk af te laten, maar ieder zijn ding!
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

mooi model wees heel voorzichtig met je lijm, want een doffe plek op je bodywork zou het mooie verpesten. Je hebt speciale lijm voor helder plastic. :thump_up:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

:shock: voor iemand die niet zoveel heeft met F1 vind ik dit toch een fantastische aanwinst Frenk :thump_up: toch iets aparts!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Zal geen makkie worden om te bouwen, maar de kit is zeer mooi.

Succes ermee :thump_up:
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Wooow, dat is inderdaad een erg mooie kit! Ik ben benieuwd hoe lang je daar over gaat doen :D. Gaaf dat er steeds meer mensen inzien hoe mooi BMW is :wink:.
Plaats reactie