1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Jolly Club

Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Bericht door Jolly Club »

Jolly Club schreef:
Na Lancium kan nu ook Alfa Romeo eindelijk ten grave gedragen worden, Fiat weet de identiteit van haar dochtermerken keurig om zeep te helpen. :ja:
En dan deze, gevonden in de Autoblog van vandaag:

Alfa Romeo is zwaar verwaarloosd in de handen van Fiat, maar er is hoop. Ferdinand Piëch (VAG) zou geïnteresseerd zijn om het Italiaanse merk op te kopen. Volgens experts zou VW al een tijdje achter Alfa aan zitten, ze zouden het merk willen gebruiken om Seat nieuw leven in te blazen.

R.I.P. ALFA !! :doei:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Dat is einde Alfa, einde passie en einde mooie producten. Als het echt zo zou zijn.
Gelukkig is het maar een analistje die iets heeft bedacht.
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Hitler heeft dan zwaar gefaald in zijn streven naar totale wereld dominatie, maar zijn merkje Volkswagen houdt in ieder geval zijn gedachte goed een beetje in leven met al hun overnames...
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

1tje die we dus niet meer gaan zien. En moet zeggen dat ik deze versie ook niet echt mooi vind. Zal de laatste 93 Aero modellen wel gaan missen. Vond ze toch wel wat hebben. Weinig poespas en een simpele strakke lijn. Helemaal gaaf in de STCC versie.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

Porsche Cayenne
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het is Porsche gelukt om de benzinemotoren tot 26% schoner en tot 23% zuiniger te maken. Motoren die we in de nieuwe Cayenne kunnen verwachten zijn:
- 3,0 liter diesel met 240 pk
- 3.6 V6 benzine met 300 pk (+10 pk)
- 4.8 V8 benzine met 400 pk (+15 pk)
- 4.8 V8 Turbo benzine met 500 pk.
- S Hybrid met 3,0 liter met 333 pk + 34 kW elektromotor, totaal 380 pk
Het is nog niet officieel bevestigd, maar we verwachten de nieuwe Cayenne in het tweede kwartaal op de markt
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Met meer camouflage vind ik 'm er beter uitzien! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Jolly Club

Hoe maak je een stijlloze auto nog stijllozer... LEDjes in de bumper en de achterklep van oude Avensis Station dus. :lol:

Het zal mijn genre nooit worden, zeker niet in de zogenaamde Hypobrid-versie. :cool:

rsh_scuderia
Moderator

Beetje lastig oordelen op deze manier.

Het huidige model heeft echter mijn stemmen niet en ik vrees dat ook deze te ver af zal staan van wat ik beschouw als een Porsche.
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

ff wat wagentjes van de laatste tijd:

Cadillac XTS (met de verplichte termen hybride en concept, maar deze gaat gewoon komen uiteraard)
Mooie mastodont wat mij betreft, lekker anders dan de concurrentie maar niet heel erg schreeuwerig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een gedrocht van Honda, die neus, wat de fak!?!? Oh jah, ook sportief en zuinig want hybride bladiebla. Sportief is ie in ieder geval niet (9,7 seconden naar de 100!)
Afbeelding

Afbeelding

Een ommezwaai bij Audi, na honderd variaties op de A4 hebben ze nu een R8 ter hand genomen, LSD genomen en dit er uit geknald (voortaan maar weer op 30 graden wassen!). (Electrisch en goed voor het mileu bladiebla...)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij VAG vonden ze de Audi A5 toch iets te gewaagd, dus hebben ze dat even rechtgezet met deze VW: (Hybride jadajada en concept etceteraaa...)

Afbeelding

Afbeelding

Nieuwe Focus, weer ietsje minder mooi dan de voorganger, maar wel weer een beetje gewaagder, ben er nog niet helemaal over uit, van voren is ie iig raarrr!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Jolly Club

Cadillac : Mooier dan de vorige, maar ik val niet in de doelgroep. Als ik al een premiumvierdeurs zou willen werd het gewoon een Jag' of een Masserattie :feest:

Honda : Stylingdingetjes van oude Civic's en CRX's, en de proporties van iets met slecht gekozen proporties. Succes met je hybride, ik ga liever fietsen!

Audii : Iets met zulkse velgen en zulkse verlichting ga ik niet eens serieus op reageren. Gelukkig heeft nog niet iedereen het Audi-niveau bereikt!! :lol:

Golf Coupe : Niet eens ronduit lelijk, maar qua "originaliteit" en "vormgeving" zo schaamteloos ge'rebadged' dat zowel de tekenaars als beslissingsbevoegden van afdeling marketing hiervoor keihard stokslagen en steniging op het dorpsplein van Wolfsburg zouden moeten ondergaan. :twisted:

Nwe. Focus : :sick: Front met Fiat Stilo en VW invloeden, achterlichten die qua belachelijk formaat en vorm op een Peugeot zouden moeten zitten. Een glimmend kermis-interieur en de zoveelste met dat oplopende Seat Leon zijruitje.... ik vind het echt helemaal niks. Met uitzondering van de nieuwe Fiësta is dat Kinetic design echt niet te haggen !! :snooty: :thump_down:

rsh_scuderia
Moderator

Jolly Club schreef:Cadillac : Mooier dan de vorige, maar ik val niet in de doelgroep. Als ik al een premiumvierdeurs zou willen werd het gewoon een Jag' of een Masserattie :feest:

Honda : Stylingdingetjes van oude Civic's en CRX's, en de proporties van iets met slecht gekozen proporties. Succes met je hybride, ik ga liever fietsen!

Audii : Iets met zulkse velgen en zulkse verlichting ga ik niet eens serieus op reageren. Gelukkig heeft nog niet iedereen het Audi-niveau bereikt!! :lol:

Golf Coupe : Niet eens ronduit lelijk, maar qua "originaliteit" en "vormgeving" zo schaamteloos ge'rebadged' dat zowel de tekenaars als beslissingsbevoegden van afdeling marketing hiervoor keihard stokslagen en steniging op het dorpsplein van Wolfsburg zouden moeten ondergaan. :twisted:

Nwe. Focus : :sick: Front met Fiat Stilo en VW invloeden, achterlichten die qua belachelijk formaat en vorm op een Peugeot zouden moeten zitten. Een glimmend kermis-interieur en de zoveelste met dat oplopende Seat Leon zijruitje.... ik vind het echt helemaal niks. Met uitzondering van de nieuwe Fiësta is dat Kinetic design echt niet te haggen !! :snooty: :thump_down:
Eensch
galleria ferrari

Bericht door galleria ferrari »

ik ben het voor het grootste deel wel met jullie eens
behalve met:
Sportief is ie in ieder geval niet (9,7 seconden naar de 100!)
een auto hoeft niet snel te zijn om sportief te zijn bochtenwerk is zeker even belangrijk! kijk naar de orginele mini wat was het ook al weer 30 sec naar de honderd en wel sportief en b.v. alle Merc`s AMG zeker snel maar stevig bochtenwerk nee dat vinden ze wat minder

Gr. Dimitry :)
mazda, zoom zoom
Afbeelding
coolpappa04

fiat 500 695 tributo ferrari

Bericht door coolpappa04 »

ofwel komt mijn vrouwelijke kant boven,of is dit gewoon een super waanzinnige wagen van fiat die ik zoooooo graag wil hebben (zeker in 1:18 van autoart of zo en in 1:1 mag ook)man man dit is toch echt geweldig...
de 500 695 tributo ferrari 180 pk,flippers achter het stuur,4 uitlaatjes,brembo,waanzinnige kuipjes,look and enjoy maar vergeet je kwijlzakdoekje niet boven te halen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Martini Racing
Contacteer:

Bericht door Martini Racing »

Van net na het voorwiel tot de achterkant is het één van de mooist silhouetten van de laatste jaren, maar oeps die neus. :o :thump_down:
a vd winkel

Re: fiat 500 695 tributo ferrari

Bericht door a vd winkel »

Heb hem zelf gebouwd o.b.v. een Mondo motors 500 Abarth... zal eens foto's maken en plaatsen bij het bijbehorende topic ombouw. :D
Plaats reactie