Zonde van het kleurverschil
Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!
- ///M-power
Re: Mr. Dj M. --> Alpine V6 MM + R RS3 + ex. (Update: 8-1-2010)
Mooie TF
Alpine, Renault & BMW!

- Ferrari_Fan
Re: Mr. Dj M. --> Alpine V6 MM + R RS3 + ex. (Update: 8-1-2010)
@Mr. Dj M.: jammer van dat kleurverschil. Maar kan je nog van die 2 rode Tf's nog 1 'perfecte' Tf maken, zodat je een mooie rode hebt, en dan die ander verbouwd?
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Mr. Dj M. --> 1:43 MgF VCC (Update: 11-1-2010)
Ben bang dat het niet echt gaat lukken, de achterbumper van de nieuwe is in ieder geval een beetje een vervelend punt. Die is gewoon echt te dik gespoten. Als dat niet zo was dan had ik denk ik de twee puntjes op de achterklep bijgetipt en de nieuwe verder compleet gemaakt...
Ik moet nog even kijken hoe ik het afrond, maar komt vast wel goed!
Bedankt iedereen verder nog voor alle reacties
Gisteren in Houten geweest op de Mg beurs samen met een boel andere leden van mgf.be, was erg gezellig en dit jaar ook wat meer leuke dingen gescoord
Bij de stand van Brown & Gammons een zwart Mg 75 anniversary t-shirt gescoord en omdat een forumlid toevallig ook een mooie orginele MG portomonee bij zich had, ook de kans gegrepen een nieuwe portomonee aan te schaffen. Bij een aardige Nederlander scoorde ik voor vijf euro een witte 1:18 Corgi MgF met doos voor onderdelen (model mist spiegels en barst in het raam enz.) en een Mg Tf brochure van 2002. Ook bij deze beste man een UH MgF meegenomen, die bleek helaas een spiegel te missen, dus uiteindelijk voor nog geen vijf euro ook mogen meenenen
.
Aan dit modelletje heb ik vandaag even tijd besteed, hij stond tenslotte zonder rechterbuitenspiegel en dat kan natuurlijk niet! Wat ik heb gedaan, is allereerst m'n voorraad hobby onderdelen doorzocht. Na de conclusie te hebben getrokken dat ik niet direct iets had, vond ik uiteindelijk een geschikt stukje plastic met pinnetjes die wel te bewerken waren! De kleur staat wat mij betreft ook erg leuk, dus verven ga ik niet doen

Toen ze voldoende bewerkt waren, de spiegels eraf gesneden en gelijmd op het modelletje, welke ik verder nog heb voorzien van wit knipperlichtglas voor en achter de boel goed rood gemaakt en het getinte deel gecreëerd
Ik moet nog even kijken hoe ik het afrond, maar komt vast wel goed!
Bedankt iedereen verder nog voor alle reacties
Gisteren in Houten geweest op de Mg beurs samen met een boel andere leden van mgf.be, was erg gezellig en dit jaar ook wat meer leuke dingen gescoord
Bij de stand van Brown & Gammons een zwart Mg 75 anniversary t-shirt gescoord en omdat een forumlid toevallig ook een mooie orginele MG portomonee bij zich had, ook de kans gegrepen een nieuwe portomonee aan te schaffen. Bij een aardige Nederlander scoorde ik voor vijf euro een witte 1:18 Corgi MgF met doos voor onderdelen (model mist spiegels en barst in het raam enz.) en een Mg Tf brochure van 2002. Ook bij deze beste man een UH MgF meegenomen, die bleek helaas een spiegel te missen, dus uiteindelijk voor nog geen vijf euro ook mogen meenenen
Aan dit modelletje heb ik vandaag even tijd besteed, hij stond tenslotte zonder rechterbuitenspiegel en dat kan natuurlijk niet! Wat ik heb gedaan, is allereerst m'n voorraad hobby onderdelen doorzocht. Na de conclusie te hebben getrokken dat ik niet direct iets had, vond ik uiteindelijk een geschikt stukje plastic met pinnetjes die wel te bewerken waren! De kleur staat wat mij betreft ook erg leuk, dus verven ga ik niet doen

Toen ze voldoende bewerkt waren, de spiegels eraf gesneden en gelijmd op het modelletje, welke ik verder nog heb voorzien van wit knipperlichtglas voor en achter de boel goed rood gemaakt en het getinte deel gecreëerd
--- MG F (VCC) (Universal Hobbies) ---

- FordMustangGT
Weer lekker creatief bezig geweest, DJ M, ziet er op zich netjes uit

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Zo kun je weer zien iemand die iets bewaard heeft iets
De aanpassing is weer subliem gedaan 
de aanpassingen altijd schitterend gedaan 
Erg leuk model

The Ottomodels look nice.
As you have 3 yellow Meganes.
Is one for sale
As you have 3 yellow Meganes.
Is one for sale
Bye
Faultier
Faultier
- Mr. Dj M.
Thanks Faultier! no there's not one for sale, one went to my brother and the other one is for a member from here 
- mercedes fan
lekker modelletje Martin 
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

too sadMr. Dj M. schreef:Thanks Faultier! no there's not one for sale, one went to my brother and the other one is for a member from here
Bye
Faultier
Faultier
Knappe aanpassing.
Soms geen foto van die brochure?
Soms geen foto van die brochure?

- Mr. Dj M.
OTF'er, dit is bijna alles wat ik heb gescoord op de MG beurs, alleen het t-shirt en het al getoonde modelletje ontbreken hier 
De brochure is de standaard nederlandse die in 2002 uitkwam na de release van de auto.

De brochure is de standaard nederlandse die in 2002 uitkwam na de release van de auto.

Lekkere updates gozer. Die brochures zien er ook erg goed uit. Binnenkort krijg je van mij nog die brochure van de Roewe!! Kan je die mooi bij je model zetten/leggen.

Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Ziet er knap uit, jammer van het kleurverschil!