Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bedankt, Toch is die Bel Air niet van de beste fabrikant, Mag iemand wel uitzoeken welke auto in het lijstje van Maisto is
Toch zijn de amerikaanse auto's soms wel duur, MAar ik heb een krantenwijkje dus de financiering moet goed gaan komen
Je moet het soms bij 1 merk of type laten he, zo vind je nog wel eens wat mooie foto's op internet.
Mischien is het leuk om een topic aan te maken voor foto's die niet van je eigen verzameling zijn?
Gewoon die je van een ander topic of gewoon via Google hebt gevonden?
@Nelis, Ik heb veel auto's van road signature, het gaat me eigenlijk om het land van herkomst en niet zo zeer om de kwaliteit, Ik vind amerika gewoon een fasinerend land en alles wat er omheen hangt, En de omdat ik zelf liever amerikaanse auto's op de weg zou zien dan die we nu zien op de weg.
@galleria ferrari, De NSU had mijn vader vroeger voor de cross, kan me er nog niet bij dat je daar mee crossste maarja.
De kapitan komt okmdat mijn vader een hele loods vol opel's had. De 58er kapitan heeft hij 5 van gehad dat is het model wat vanaf 1 juni 1957 tot 1 juni 1958 gemaakt is, 1 jaar dus. We hebben zelf nog tussen de 50 en de 125 1/43 opels staan en een paar 1/18 maar die staan allemaal op zolders i.v.m verhuizen enzo.