Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Alleen wordt hij niet gemaakt??? Zie namelijk allerlei Taxi-uitgiften op Ebay...
Voorlopig wordt hij door Minichamps nog niet aangekondigd, die hebben de rechten om de Mercedes DTM wagens te maken in 1:43 en Maisto zal geen 1:18s meer maken dus daarom de suggestie
@Bart, enorm bedankt voor de foto's. En de achterkant stond er ook wel op.
Als er nog iemand foto's heeft, met name van het interieur van de CLK-DTM, dan houdt ik mij zéér aanbevolen.
en Neen.. het hoeft geen DTM te zijn, maar ik kies natuurlijk wel zelf uit de suggesties..
en wie weet... de Albers die ik nu aan het bouwen ben was ook niet mijn idee, ik werd er alleen op geattendeerd dat het wel een mooi model zou zijn om te maken. en dat vond ik zelf ook wel...
dat het om een DTM ging was toeval..
Misschien is het een idee om de binnenkant op te leuken met wat carbon accenten zoals ze dat bij de Opel dtm hebben gedaan. Dat geeft het interieur wel iets extra's mee denk ik.
Het interieur heeft allemaal al een carbon accent. Misschien dat ik het wel kan gebruiken voor de airstabilaisors op de neus.. ipv van ze zwart te spuiten....