1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Silverarrow
Schaal: 1:43

Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Bericht door Silverarrow »

Jolly Club schreef:Golf Coupe : Niet eens ronduit lelijk, maar qua "originaliteit" en "vormgeving" zo schaamteloos ge'rebadged' dat zowel de tekenaars als beslissingsbevoegden van afdeling marketing hiervoor keihard stokslagen en steniging op het dorpsplein van Wolfsburg zouden moeten ondergaan. :twisted:
Over schaamteloos 'rebadgen' gesproken:

Afbeelding

Chrysler 'Delta'

'T schijnt dat Lancia voor bepaalde delen in Europa wordt omgetoverd naar Chrysler... (Klik!)

Gaat lekker zo met de Europese automerken, Lancia verdwijnt misschien, Alfa wordt misschien stop gezet (klik) en 't begint er steeds meer op te lijken dat Saab ook op z'n einde is. :evil:
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Woehahaaa, die hadden we hier nog niet behandeld inderdaad! :lol:

Met dit gewijzigde grilletje is de opvolger van de PT Cruizert in één klap klaar ! :dance:

Hoe kun je een merknaam te grabbel gooien mensen... ik blijf me erover verbazen. Beter had Fiat tien jaar geleden het licht uit gedaan bij Lancium dan dit roemloze einde, toch?? :eh: :evil:

Met Alfii gaat het denk ik langzaamaan dezelfde kant op, en na wat die de laatste jaren op de markt hebben gezet aan Fiat-klonen (Spyder/Barchetta, Mito/500, Giulietta/Bravo) lig ik daar overigens geen seconde wakker van ! :thump_down:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Chrysler had ook beter dood kunnen gaan als je ziet wat die rare Fiat mannetjes allemaal uitspoken en of van plan zijn! :(
Hopelijk is dit een beetje paniekvoetbal om het eerste jaar door te komen en worden er in de komende jaren weer goede echte nieuwe dodges->Rams en Chryslerts gebouwd, maar ik heb er een hard hoofd in...

galleria ferrari schreef:ik ben het voor het grootste deel wel met jullie eens
behalve met:
Sportief is ie in ieder geval niet (9,7 seconden naar de 100!)
een auto hoeft niet snel te zijn om sportief te zijn bochtenwerk is zeker even belangrijk! kijk naar de orginele mini wat was het ook al weer 30 sec naar de honderd en wel sportief en b.v. alle Merc`s AMG zeker snel maar stevig bochtenwerk nee dat vinden ze wat minder

Gr. Dimitry :)
True, maar als je leest hoe dit ding zich verhoudt tov een 22 jaar oudere wagen, dan krijg ik niet het idee dat dit nou een wereldwonder is:
Jalopnik.com schreef:Honda wants you to believe that the CR-Z is the reincarnation of the legendary CRX. It should have been — and it even looks right — but it's no CRX. How do I know? I own one.
The assembled media at Cobo Hall seem to be moderately impressed with Honda's CR-Z. I can understand this. It's a hybrid, it looks cool, and it's likely to be more entertaining than most green cars. But to my mind, it's a perfect example of product Fail, and on a personal level, it's one of the greatest vehicular disappointments in recent memory.
How can I say this without having driven it? Easy: I can read a press release, and I own a 1988 Honda CRX Si. The Si is a 2000-pound (907kg), 100-hp wonder, a manic, front-wheel-drive snotrocket that can crank out 35 mpg and make any winding road its bitch. The CR-Z is a wildly different machine. It weighs 2800 (1270kg) pounds. It's rated for 37 mpg on the highway, which seems impressive until you remember just how tiny it is. And while its 1.5-liter hybrid four can be mated to a six-speed manual, it also makes just 122 hp.
Kortom, ietsjes meer pktjes, ietsje zuiniger en VEEEEEL zwaarder, da's Achteruitgang durch hybride techiek!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Silverarrow schreef:
Over schaamteloos 'rebadgen' gesproken:

http://img685.imageshack.us/img685/433/ ... rdelta.jpg

Chrysler 'Delta'

'T schijnt dat Lancia voor bepaalde delen in Europa wordt omgetoverd naar Chrysler... (Klik!)

Gaat lekker zo met de Europese automerken, Lancia verdwijnt misschien, Alfa wordt misschien stop gezet (klik) en 't begint er steeds meer op te lijken dat Saab ook op z'n einde is. :evil:
Het duurt een tijd, maar nu krijgen de Yanks ook eens stijlvolle wagens :dance:

:lol:

Stijvol, dat is niet direct het woord waar ik aan dacht, maar ja wat weet ik er van? Er zijn immers ook mannen die denken dat een handtasje stijvol is, daar heb ik ook nooit wat van begrepen! :thump_up: :mrgreen:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
a vd winkel

Re: fiat 500 695 tributo ferrari

Bericht door a vd winkel »

a vd winkel schreef:Heb hem zelf gebouwd o.b.v. een Mondo motors 500 Abarth... zal eens foto's maken en plaatsen bij het bijbehorende topic ombouw. :D
Foto's geplaatst op topic Ombouwprojecten - Ombouwmodellen :cool:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Sow.... Als ik mag kiezen uit alles wat er sinds mijn vorige post bij is gekomen dan doe zekers maar de Golf. :ja: Hoe je het ook went of keert uiteindelijk verkoop je toch een auto en al die speciale lijntjes en hoekjes in de kop en achterlampen... Ik word er schijtziek van. Gejat of niet, golf is 1 lijn, strak en niks afleidends. Saai zie ik als "niet onderscheidend" en onderscheiden ligt niet voor niets te dicht bij onderschijten. De koplampen van de chrysler, cadillac, ford en honda zijn aarschlelijk, die van de audi passen compleet niet bij de rest van de wagen maar zijn iig niet zo lelijk uitgerekt tot bijna achter de voorband. De Fiat is in dit rijtje ook een verademing, best grappig ding ondanks die lelijke badge aan de zijkant. :thump_up:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:

Een SUV van Mini...

Afbeelding

Dus...
Afbeelding

flickr op!
rsh_scuderia
Moderator

Zinloos geweld aan het basis idee heeft altijd een slechte uitwerking.
Kijk maar naar een Golf Plus, 5serie GT, R-Klasse en nu een SUV van Mini.

Jammer en spijtig
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De eerste Heynsdyk. Op de te scherpe hoeken aan de buitenkanp van de motorkap na vind ik het best een geslaagd wagentje. Zeker gezien de prijs en de techniek die er onder ligt. Beetje jammer dat er voor elke wel een Porsche opgeofferd moet worden. :lol:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
rsh_scuderia
Moderator

Wat een gedrocht zeg :sick:
Al die lijntjes, vouwtjes en het schamteloos kopieren van elementen van een Mercedes, Odi, TeeVeeArr, Ford, Porsche en Spyker nog niet gesproken.
Laten we daarom hopen dat het snel te ziele zal gaan,of dat dit een eerste schets is.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik vind hem ook helemaal niet slecht :worshippy:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Even weer een burgerauto:

Nieuwe Aveo
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Lancer/Daewoo met lelijke Audi-stijl grille&PuntoEvo uiterlijk.

Dus; nee dank u

Tijdens de autoRai vorig jaar viel de toen nieuwe Cruze mij ook al tegen. De auto kwam niet echt over als een kwaliteitsproduct.
Maar als ze er een goede aanbieding van weten te maken zullen best wat mensen hiervoor kiezen.
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Zit ook nog wat van Volvo in.

Neus is op zich best mooi, alleen die rare vouwen in de zijkant van de wagen :think: :eh: .
Afbeelding
Plaats reactie