Nieuwe partner, Modelcarweb

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Tim schreef:
117ayrton schreef::D bravo,maar wat betekend het voor het forum of zijn leden .

Inderdaad, wat zijn de consequenties? En hoe staat Modelcarweb in verhouding tot Droomautoos en Curbstone, die er toch al veel langer bij zijn. :?:

idd, daar heb ik ook over zitten nadenken :!:
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

117ayrton schreef::D bravo,maar wat betekend het voor het forum of zijn leden .

Voor het forum betekend het meer publiciteit en voor de vrienden komt er een geweldige actie(s)
Tim schreef:Inderdaad, wat zijn de consequenties? En hoe staat Modelcarweb in verhouding tot Droomautoos en Curbstone, die er toch al veel langer bij zijn. :?:

Voor alle partners geldt ongeveer hetzelfde pakket verplichtingen wederzijds.

Wat het verder betekent zal in de loop van de tijd duidelijk worden :thump_up:
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde en hoe meer partners, hoe meer voordeel :mrgreen:

Welkom bij de club Modelcarweb :thump_up:
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

modelautoforum en modelcarweb gefeliciteerd! :clap:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Helaas is Modelcarweb op dit moment nog steeds niet zijn verplichtingen t.o.v. Stichting Modelautoforum.nl nagekomen, daarom is door het bestuur besloten om het partnerschap te stoppen tot er wel aan alle verplichtingen is voldaan.
Oprichter van modelautoforum.nl
Jos

Bericht door Jos »

En terecht, ik vind het waardeloos dat ze alleen maar advertenties plaatsen en zelfs na herhaaldelijk vragen zichzelf niet even fatsoendelijk voorstellen..
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D tja dat is alvast niet goed :thump_down: :thump_down:
Monty2004
Contacteer:

Bericht door Monty2004 »

Muiter schreef:Helaas is M.....web op dit moment nog steeds niet zijn verplichtingen t.o.v. Stichting Modelautoforum.nl nagekomen, daarom is door het bestuur besloten om het partnerschap te stoppen tot er wel aan alle verplichtingen is voldaan.

Wat is dit nou..... wel reclame maken en niks daarvoor terug krijgen...... :thump_down:
Ik ben altijd erg tevreden over ......., maar dit vindt ik toch wel erg tegenvallen van ........
Bij deze noem ik de naam van ....... niet weer!
Mvg Monty
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Muiter schreef:Helaas is Modelcarweb op dit moment nog steeds niet zijn verplichtingen t.o.v. Stichting Modelautoforum.nl nagekomen, daarom is door het bestuur besloten om het partnerschap te stoppen tot er wel aan alle verplichtingen is voldaan.

Heel jammer dat ze nog niet betaald hebben.
Maar ik vindt dat financiele zaken op de achtergrond afgehandeld moeten worden en niet open en bloot op het forum, hoe spijtig het ook is dat ze nog niet betaald hebben, vindt het niet echt ethisch verantwoord. :doh:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ja het is inderdaad jammer dat het zo gelopen is met dat bedrijf. Maar ik denk dat Schumi28 een heel goed punt aan snijdt waarmee ik ook mee eens ben. Financiele zaken m.b.t niet betaling etc. kunnen wat mij betreft beter in de ''bestuurskamer'' blijven dan op het forum geplaatst worden.
Afbeelding
Jos

Bericht door Jos »

valt wat voor te zeggen ja, dit kost ze waarschijnlijk veel meer dan hun beloofde bijdrage...
Carfanatic
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

kwiebje schreef:Ja het is inderdaad jammer dat het zo gelopen is met dat bedrijf. Maar ik denk dat Schumi28 een heel goed punt aan snijdt waarmee ik ook mee eens ben. Financiele zaken m.b.t niet betaling etc. kunnen wat mij betreft beter in de ''bestuurskamer'' blijven dan op het forum geplaatst worden.

als zo'n "bekend" bedrijf z'n afspraken niet nakomt mag dat van mij best gepubliceerd worden
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Schumi28 schreef:
Muiter schreef:Helaas is Modelcarweb op dit moment nog steeds niet zijn verplichtingen t.o.v. Stichting Modelautoforum.nl nagekomen, daarom is door het bestuur besloten om het partnerschap te stoppen tot er wel aan alle verplichtingen is voldaan.

Heel jammer dat ze nog niet betaald hebben.
Maar ik vindt dat financiele zaken op de achtergrond afgehandeld moeten worden en niet open en bloot op het forum, hoe spijtig het ook is dat ze nog niet betaald hebben, vindt het niet echt ethisch verantwoord. :doh:
:oops: eigenlijk heb je ergens gelijk schumi.
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Beetje Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! van modelcarweb :thump_down:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Schumi28 schreef:Heel jammer dat ze nog niet betaald hebben.

De reden dat ik het bericht heb geplaatst is dat er anders een discussie op gang was gekomen waarom de banner/subforum zijn verdwenen. Die onduidelijke discussie wilde ik voorkomen.

Ik heb het niet over finaciën gehad :!: Om de simpele reden dat de reden van het (tijdelijk) stopzetten niet iedereen aangaat :!:
Laatst gewijzigd door Muiter op vr 25 mar 2005 13:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie