SCENIC Update!!! BMW Z8 JB 1:18 Kyosho!!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Ricardo »

:twisted: Je mag thuis ook al eens Antikal gebruiken :lol:

Het zijn twee mooie wagens iig :thump_up:
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

welkom hier en die foto's dat is toch effe werk man.
Afbeelding
Scenic

scenic´s

Bericht door Scenic »

bedankt voor alle reactie´s ik vind ze zelf ook erg mooi en ben er erg trots op ik ben wel :cry: over die missende spiegel van de blauwe new ray we kwamen terug van vakantie ik had de blauwe scenic gekocht bij een tankstation met daarnaast een modelautowinkel en toen we aankwamen in nederland spiegel weg echt :thump_down: die schuco heb ik van toms ik probeer efe wat foto´s te posten van mijn jaguar xf 1:24
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Ja, bij de woorden "badkamer" en "modellenshoot" denk ik toch aan iets anders zenne :mrgreen:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Scenic

JAGUAR XF LIMITED EDITION

Bericht door Scenic »

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
hoe ik aan deze wagen kom bijzonder verhaal mijn opa had de eerste xf in nederland en kreeg allerlei dingen een soort kunstwerk een rondlijding door de fabriek waar je kon zien hoe de auto gemaakt werd en ik mocht mee :dance: en hij kreeg ook dit schaalmodel en in ieder land waar de xf geleferd wordt krijgt de eerste eigenaar die spullen maar dit is niet het standaard welly model van 20 euro deze heeft extras als echt leer en is bekleed met interieurstof hier zijn er dus maar weinig van UNIEK DUS :dance: :dance: :dance: :drool: :drool:

Greetzzz Scenic
Laatst gewijzigd door Scenic op ma 17 mei 2010 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
jonnoT
Schaal: 1:87

Re: JAGUAR XF LIMITED EDITION

Bericht door jonnoT »

en bedankt :evil:

we zijn helemaal niet jaloers op je :wall: :wall:
M.art-in
Schaal: 1:18

Bericht door M.art-in »

ik vroeg me al af waar de modellen van de xf bleven :D schitterend exemplaar :thump_up:
Scenic

Bericht door Scenic »

@jonnot hoeft niet was ook niet me bedoeling maar ik vond het wel leuk om het verhaal met jullie te delen

@martin een vriend van mij heeft de normale van welly te koop staan ze zijn 20 euro ik zal het eens vragen

Greetzzz Scenic

p.s.ik heb bij mij in de buurt een modelshop ontdekt dus daar ga ik eens kijken of kopen nouja krijgen :dance:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Mooi model. Ik hoop dat een fabrikant ooit een besluit om deze in 1:18 te maken :drool:
Scenic

Bericht door Scenic »

ja inderdaad ricardo dat zou te gek zijn nou weet ik dat dan ook zo ging met de x-type die werdt eerst in 1/43 geleverd daarna 1/24 en ik heb hem hier in 1/18 dus hopen dat ze dat ook met de xf doen

Greetzzz Scenic
Scenic

crash test diorama

Bericht door Scenic »

hey

ik ga binnenkort beginnen aan een crash test diorama als ik alles heb afgehandeld met nilsk voor de auto renault megane cc ga ik eraan beginnen het wordt zeg maar een pole test dus updates komen

Greetzzz Scenic
Scenic

Re: RENAULT MODUS 1.5 DCI NOREV FOTO´S

Bericht door Scenic »

ik heb mijn renault modus efe op de foto gezet :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingen met ze grote broer scenicAfbeelding
ik heb deze auto al een tijdje maar wou hem toch efe op de foto zetten dus bij deze voor vragen efe neerzetten of pb´en

Greetzzz Scenic
Laatst gewijzigd door Scenic op ma 17 mei 2010 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Luxe Renault, maar dat mag ook wel voor €32.000,- :wink: . Leuke wagens heb je, zeker die dikke XF :thump_up: .
Afbeelding
Scenic

Bericht door Scenic »

@silverarrow
bedankt voor het compliment de prijs en gegevens heb ik van renault en het bord heb ik zelf gemaakt als je ook zo´n bord wil efe pb sturen dan maak ik ze
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Bericht door Mr. Dj M. »

Leuk gedaan met de Modus en dat informatiebord :D
Maar van de XF, gaaf verhaal man! en ik wist niet dat er een speciale editie met leer was. En dat voor een 1:24 :shock: , toch het blijft natuurlijk wel jammer dat we er geen 1:18 van hebben. Hopelijk doet Autoart binnenkort eens z'n best op deze auto, maar ook op z'n grote broer de XJ (wat een mooie auto is dat geworden!).
Laatst gewijzigd door Mr. Dj M. op wo 20 jan 2010 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten