Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
bedankt voor alle reactie´s ik vind ze zelf ook erg mooi en ben er erg trots op ik ben wel over die missende spiegel van de blauwe new ray we kwamen terug van vakantie ik had de blauwe scenic gekocht bij een tankstation met daarnaast een modelautowinkel en toen we aankwamen in nederland spiegel weg echt die schuco heb ik van toms ik probeer efe wat foto´s te posten van mijn jaguar xf 1:24
hoe ik aan deze wagen kom bijzonder verhaal mijn opa had de eerste xf in nederland en kreeg allerlei dingen een soort kunstwerk een rondlijding door de fabriek waar je kon zien hoe de auto gemaakt werd en ik mocht mee en hij kreeg ook dit schaalmodel en in ieder land waar de xf geleferd wordt krijgt de eerste eigenaar die spullen maar dit is niet het standaard welly model van 20 euro deze heeft extras als echt leer en is bekleed met interieurstof hier zijn er dus maar weinig van UNIEK DUS
Greetzzz Scenic
Laatst gewijzigd door Scenic op ma 17 mei 2010 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
ja inderdaad ricardo dat zou te gek zijn nou weet ik dat dan ook zo ging met de x-type die werdt eerst in 1/43 geleverd daarna 1/24 en ik heb hem hier in 1/18 dus hopen dat ze dat ook met de xf doen
ik ga binnenkort beginnen aan een crash test diorama als ik alles heb afgehandeld met nilsk voor de auto renault megane cc ga ik eraan beginnen het wordt zeg maar een pole test dus updates komen
ik heb mijn renault modus efe op de foto gezet en met ze grote broer scenic
ik heb deze auto al een tijdje maar wou hem toch efe op de foto zetten dus bij deze voor vragen efe neerzetten of pb´en
Greetzzz Scenic
Laatst gewijzigd door Scenic op ma 17 mei 2010 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
@silverarrow
bedankt voor het compliment de prijs en gegevens heb ik van renault en het bord heb ik zelf gemaakt als je ook zo´n bord wil efe pb sturen dan maak ik ze
Leuk gedaan met de Modus en dat informatiebord
Maar van de XF, gaaf verhaal man! en ik wist niet dat er een speciale editie met leer was. En dat voor een 1:24 , toch het blijft natuurlijk wel jammer dat we er geen 1:18 van hebben. Hopelijk doet Autoart binnenkort eens z'n best op deze auto, maar ook op z'n grote broer de XJ (wat een mooie auto is dat geworden!).
Laatst gewijzigd door Mr. Dj M. op wo 20 jan 2010 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.