Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik wil binnenkort gaan beginnen aan een diorama. Van een crash test. Met een Renault Megane CC. De bedoeling is dat het een soort Pole Test wordt
zo ongeveer gaat het eruit zien en dit is de auto
Greetzzz Scenic
Laatst gewijzigd door Scenic op ma 17 mei 2010 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Vergeet niet dat resin heel anders reageerd dan plaat staal, dus je zal veel creativiteit nodig hebben om hem zo te krijgen alsof die aan de paaltest heeft meegedaan
Ik was vandaag bij een Renault dealer en mijn vader stond te praten met een verkoper over een Espace en toen we weg gingen gaf de aardige man (de verkoper) mij een Dacia Logan modelletje kado
Ik zelf vind het wel een modelletje. En hij is ook best mooi gedetaileerd. En dat voor een Norev mini modelletje . Wat je gratis als promotie krijgt.
Staat nu goed!
En Scenic, aardige man heb je getroffen dus! Leuk cadeau, alleen voor de foto's probeer goed gebruik te maken van de je macro zodat de foto's scherp zijn
ik heb een model uit mijn vaders vensterbankcollectie over mogen nemen het is een speciaal model omdat mijn vader hem bij zijn eerste porsche kreeg dat was er zo een ik heb efe snel wat foto´s ervan genomen.
P.S. ik heb efe geprobeert met macrostand en vind de fotos idd mooier
strakke porsche....maar euh..... volgens mij heeft ie een grote poetsbeurt nodig of niet
heeft je vader geen vitrineboxjes voor z`n vensterbank collectie
Maar goed dat jij hem geaddopteerd hebt .mooi voor in je collectie
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!