Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MarcoAzzurro schreef:Allereerst, prachtig model van een nog mooiere auto
Wat de waarde betreft, reken op zn 50 tot 70 euro voor dit model in nieuwstaat. Prijzen verschillen hier en daar maar meestal zie ik ze voor rond de 65 euro op Ebay.
Het is niet mijn model, kan het kopen voor een goedkope prijs
De Porsche GT2 van UT models wordt tussen de €40,- en €65,- verkocht. Het ligt er uiteraard ook aan of de originele doos erbij zit. Ik weet op het moment niet welke versie (1 of 2) geliefder is. Zo te zien is dit versie 1 met de wat mindere details
Zouden jullie me kunnen helpen met de waarde van dit model?
Ik heb zojuist via internet een Ferrari 250 GT Berlinetta in 1:43 van het merk Jouef Evolution gekocht. Op internet kom ik sterk varierende waardes tegen. Als ik de foto zie is het toch behoorlijk gedetailleerd, met te openen deuren, motorkap en kofferbak en vooral de motor ziet er goed uit vind ik.
Laatst op marktplaats vroeg iemand er 10 euro voor
Zelf heb ik hem , maar dan zonder open motorkap en kofferbak , al zien die er wel los ingezet uit en daar heb ik nog minder voor betaald
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
pokerpieter schreef:hallo ik ben nieuw en ik wil mijn lmbo countach verkopen maar ik weet nie hoeveel die waard is
ps hij is zonder doos maar nie beschadigd
En van welk merk is hij? misschien een foto drvan ???
Beetje Googlen wijst uit dat hij op 3500 pcs. is gelimiteerd. En natuurlijk is hij meer waard dan de aangegeven 35-50 euro (maar dat wist je zelf waarschijnlijk ook al)