Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi dat je een nieuwe hebt kunnen regelen, deze ziet er prachtig uit Al vind ik die rode kap niet echt fraai, dan maar een goede reden om met open kap te rijden
FordMustangGT schreef:Mooi dat je een nieuwe hebt kunnen regelen, deze ziet er prachtig uit Al vind ik die rode kap niet echt fraai, dan maar een goede reden om met open kap te rijden
helemaal mee eens wat betreft die kap!! waarom maken ze dat niet ook gewoon zwart of zelfs zo`n peugeot achtige knikkap.
het model zonder kap is meesterlijk al moet ik zeggen dat ik niet objectief ben want ik vind dit het mooiste bakkie dat ferrari heeft afgegeven aan de mensen.
greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Schitterende wagen deze 430, met een hele mooie kleurstelling Over de kap heb ik ook mijn twijvels, maar gelukkig kun je deze achterwege laten, en dan heb je gewoon een bloedmooie Ferrari in de kast staan
persoonlijk heb ik niks met ferraris als ik er in in 1/1 ziet staan ga ik dr wel ff heen omdat je dat niet elke dag ziet maar voor in mijn collectie ... nee bedankt gelukkig verschillen smaken