lambo schreef:...
Wordt weer een duur jaar voor lambo fans: LP550-2, LP640, LP670 ( en ik hoop nog op een Reventon Roadster )
nou en of

lambo schreef:...
Wordt weer een duur jaar voor lambo fans: LP550-2, LP640, LP670 ( en ik hoop nog op een Reventon Roadster )
En zeker als je ze in alle kleuren wil hebben ( 21 stuks )jochen schreef:lambo schreef:...
nou en of
6 veyrons?lambo schreef: Als je vervolgens ook nog wat veyrons ( 6 stuks ) wil hebben dan mag je wel een extra hypotheek afsluiten.
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Zoeken op internetSupercarFan schreef:6 veyrons?lambo schreef: Als je vervolgens ook nog wat veyrons ( 6 stuks ) wil hebben dan mag je wel een extra hypotheek afsluiten.zouden wel duur zijn idd... zou ze wel willen hebben
hoe weet je trouwens welke auto's er komen van AA?
SupercarFan schreef:6 veyrons?lambo schreef: Als je vervolgens ook nog wat veyrons ( 6 stuks ) wil hebben dan mag je wel een extra hypotheek afsluiten.zouden wel duur zijn idd... zou ze wel willen hebben
hoe weet je trouwens welke auto's er komen van AA?
Ga maar alvast sparen, samen met de reeds aangekondigde Pur Sang zijn het er zelfs 7.Montezemolo schreef: Komen er nu weer zes nieuwe Veyrons ?![]()
Montezemolo
lambo schreef:Ga maar alvast sparen, samen met de reeds aangekondigde Pur Sang zijn het er zelfs 7.Montezemolo schreef: Komen er nu weer zes nieuwe Veyrons ?![]()
Montezemolo![]()
En vast niet voor € 80,- per stuk
Misschien is in de AA topic kijkenMontezemolo schreef:
Welke zijn er aangekondigd dan ??
Mont.
Weet iemand of dit een 2010 GT500 is? Of gewoon een nieuwe kleurtje voor het oudere model?FordMustangGT schreef:En nog wat Mustangs:
72917 Ford Mustang GT500 (White w/silver stripes)
Dit zou de volledige Stang-lijst moeten zijn ...en ja Bieck de GT500 is inderdaad een Shelby 2010(zelfs in het Grabber Blue met witte striping)1:18 24/7 schreef:Goed om te zien dat er van de Lambo's heel veel kleuren komen, zou helemaal ideaal zijn als ze dat beleid ook naar creddebolle auto's zouden doortrekken!
Weet iemand of dit een 2010 GT500 is? Of gewoon een nieuwe kleurtje voor het oudere model?FordMustangGT schreef:En nog wat Mustangs:
72917 Ford Mustang GT500 (White w/silver stripes)