AUTOart 1:18 straat discussie topic

Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Met al die nieuwe Veyron's kan ik denk ik er wel vast één vinden die ik wel wil hebben :P
lambo schreef:Voor de 1:1 versie is er maar een kleur beschikbaar: Sport Classic Grey, de unieke kleur waarin de auto exclusief wordt uitgevoerd.
Kleur is licht grijs, neem aan dat AA deze kleur gebruikt.
Inderdaad, van de echte is er maar één kleur, daarom ook mijn vraag. Als die echt alleen in echt wit komt zou dat erg jammer zijn!
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Die rode NSX is wel goed nieuws. Ik ben erg benieuwd. Als ze dan ook nog eens een Type-R maken :worshippy:
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

70175 ALFA ROMEO MONTREAL 1970 GENEVA INTERNATIONAL MOTOR SHOW PRESENTATION CAR ( LIMITED EDITION OF 1970 PCS WORLDWIDE ) Green

Is er al wat meer bekent over dit model?
deze moet ik kosten wat kost hebben, als het net zo'n soort uitvoering word als de Lambo 40th anniversary, zal het vast een duur grapje worden :think: ....
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Denk dat die gewoon standaard wordt hoor, verwacht niet de poespas van de Lambo.

Wat ik ook gaaf vind is de oude Bugatti (Censuur voor NEO die hem ook uit gaat brengen in 1:18), de Pagani en de Porsche 959. Die laatste dat had ik echt niet verwacht! Ben benieuwd hoe die eruit komt te zien, maar ik ben bang dat mijn zwarte Motorbox toch wel afgeschreven is dan en ik maar een Autoart moet gaan scoren :roll:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

1970 modellen is wel zeldzaam, dus dat is wel wat voor jou danny! Gaat geheid in waarde stijgen! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
rsh_scuderia
Moderator

Mr. Dj M. schreef:Denk dat die gewoon standaard wordt hoor, verwacht niet de poespas van de Lambo.

Wat ik ook gaaf vind is de oude Bugatti (Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! voor NEO die hem ook uit gaat brengen in 1:18), de Pagani en de Porsche 959. Die laatste dat had ik echt niet verwacht! Ben benieuwd hoe die eruit komt te zien, maar ik ben bang dat mijn zwarte Motorbox toch wel afgeschreven is dan en ik maar een Autoart moet gaan scoren :roll:
Ach, CMC brengt hem ook uit en dat wordt waarschijnlijk een echt kunstwerk :thump_up:
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

Die Pagani had ik even over 't hoofd gezien, extreem vet dat ze die gaan maken :dance: !! Alleen snap ik niet waarom ze nu de R maken en niet één van de straatversies... :doh: .
Afbeelding
coolpappa04

Bericht door coolpappa04 »

gaat autoart ook mc larens f1 street uitbrengen :?: :?: :?: :drool: :drool: :drool: :drool: zou wel waanzinnig zijn :dance: :dance: :dance:
Afbeelding
lambo

Bericht door lambo »

De recessie is denk voorbij, het is wel een hele lange lijst geworden.
Vorig jaar was het een korter lijstje ( 32 stuks ) waarvan het de helft inmiddels ook gereleased is en de nog uit te brengen versies grotendeels andere kleuren hebben.
Ik denk niet dat ze dit met de nieuwe lijst ook gaat lukken. Een gedeelte kan er snel zijn, zoals de Veyrons en de LP550 ( kwestie van striping aanbrengen op het exterieur en interieur ), andere zoals de Pagani kunnen wel een traject krijgen als de CCX.

Voor mij kunnen ze alvast de volgende gaan produceren:
Bugatti EB Veyron 16.4 Blue Centenaire 2009 of Bugatti EB Veyron 16.4 L'edition Centenaire 2009 French Blue/Jean-Pierre Wimille
Lamborghini Murcielago LP670-4 2009 Bianco Isis/ White
Lamborghini Murcielago LP640 2006 Arancio Atlas/Orange
Lamborghini Gallardo LP550-2 Balboni 2009 Verde Ithaca/Green
Lamborghini Gallardo LP560-4 Trofeo Blancpain 2009 White

De McLaren F1 en 959 heb ik reeds van andere merken, die komen op de reservelijst en de Pagani zullen we t.z.t. eens bekijken.
Afbeelding
Autofan

Bericht door Autofan »

78261 PAGANI ZONDA R 2007 Carbon :drool: :dance: :drool:

Eindelijk! Kan eindelijk dat goedkope ding weg! :D

Hmm, de Koenigsegg, de Pagani, zag nog wat andere potentiele kandidaten... Ok, ik start het sparen vast.
Afbeelding
forzamasta
Contacteer:

Bericht door forzamasta »

De originele NSX, de Mac F1, de Zonda...goeiendag zeg!
Please please postcodeloterij, wees mij gunstig gezind :)
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

rsh_scuderia schreef:
Mr. Dj M. schreef:Denk dat die gewoon standaard wordt hoor, verwacht niet de poespas van de Lambo.

Wat ik ook gaaf vind is de oude Bugatti (Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! voor NEO die hem ook uit gaat brengen in 1:18), de Pagani en de Porsche 959. Die laatste dat had ik echt niet verwacht! Ben benieuwd hoe die eruit komt te zien, maar ik ben bang dat mijn zwarte Motorbox toch wel afgeschreven is dan en ik maar een Autoart moet gaan scoren :roll:
Ach, CMC brengt hem ook uit en dat wordt waarschijnlijk een echt kunstwerk :thump_up:
Welk model, de Bugatti?
rsh_scuderia
Moderator

Ja, zorry.
De Bugatti wordt ook door CMC uitgebracht.
De eerste plaatjes van de Atlantique van Aa doen het model helaas niet echt recht.
Zeker het interieur vind ik grof gedaan.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:think: Autoart heeft de UT-mallen weer gevonden :mrgreen: Porsche, McLaren :wink:
forzamasta
Contacteer:

Bericht door forzamasta »

Wat een plaatjes...zucht. Dit wordt echt een duur jaar ;)
Plaats reactie