Stel je hier even voor
hallo allemaal,
ik ben Wim, 35 jaar en werkzaam in de autoleasing. Ik ben al sinds mijn 12e 'verslaafd' aan de Formule 1. Ik verzamel van alles, van tijdschriften, tot boeken en vooral Formule 1 auto's in de schaal 1:43. Ene Jos V. is de schuldige hiervan. Ik ben jaren terug met een Benetton van Onyx begonnen, die ik op het circuit Zanvdvoort voor een tientje kocht. Sinds een jaar of 4 ben ik serieus bezig en heb inmiddels een aardige collectie opgebouwd. Ik zal tzt nog weleens wat foto's plaatsen.
groet,
Wim
ik ben Wim, 35 jaar en werkzaam in de autoleasing. Ik ben al sinds mijn 12e 'verslaafd' aan de Formule 1. Ik verzamel van alles, van tijdschriften, tot boeken en vooral Formule 1 auto's in de schaal 1:43. Ene Jos V. is de schuldige hiervan. Ik ben jaren terug met een Benetton van Onyx begonnen, die ik op het circuit Zanvdvoort voor een tientje kocht. Sinds een jaar of 4 ben ik serieus bezig en heb inmiddels een aardige collectie opgebouwd. Ik zal tzt nog weleens wat foto's plaatsen.
groet,
Wim
- Bird
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Hallo allemaal, ik ben Bart en op internet beter bekend onder de naam Bird (klinkt ongeveer hetzelfde
)(en ik ben lidnummer 100!
). Ik woon in schijndel (jaja, daar waar de eerste meeting was). Zit nu op het HBO richting bouwkunde ontwerp, wil namelijk architect worden. Ook ben ik enorm filmgek en vind daarom de modellen van the Fast and the Furious zo leuk.
Mijn dagelijks transportmiddel is mijn Corolla uit '91.
Ow ja, ben trouwens 21 jaartjes oud.

Mijn dagelijks transportmiddel is mijn Corolla uit '91.
Ow ja, ben trouwens 21 jaartjes oud.
-
- Contacteer:
Bird schreef:
gaaf
, ik wil namelijk ook graag architect worden
. Nog 4 jaar dan ben ik hopelijk klaar met de VWO, en dan kan ik hoop ik naar de TU/e, opleiding Bouwkunde doen
.
Wat voor dingen wil je ontwerpen? Gebouwen of huizen? Jeweetwel, kantoren ofzo
.
Zit nu op het HBO richting bouwkunde ontwerp, wil namelijk architect worden.
gaaf

Wat voor dingen wil je ontwerpen? Gebouwen of huizen? Jeweetwel, kantoren ofzo

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
BU schreef:Bird schreef:Zit nu op het HBO richting bouwkunde ontwerp, wil namelijk architect worden.
gaaf, ik wil namelijk ook graag architect worden
. Nog 4 jaar dan ben ik hopelijk klaar met de VWO, en dan kan ik hoop ik naar de TU/e, opleiding Bouwkunde doen
.
Wat voor dingen wil je ontwerpen? Gebouwen of huizen? Jeweetwel, kantoren ofzo.
Mensen met goede interesse. Heb me MBO bouwkunde afgerond dus bij hulp julle weten me te vinden

groeten 117ayrton
http://www.ayrtonsennadasilva0.be
Hallo!
Ik ben TVR freak, normaal Adriaan genaamd, en spaar natuurlijk modelauto's. M'n pa is er ook gek van dus die spaart mee. Ik ben gek van (de naam zegt het al) TVR, Aston Martin en klassieke Jaguars. Ik spaar nu al denk ik 5 jaar modelauto's. M'n collectie bestaat onder andere uit heel wat Autoart's, GMP, Revell en heel wat Maisto's en Bburago's, maar daar geef ik niet zo veel meer om. Ik hoop nog lang met deze hobby door te gaan, ik ben het in ieder geval nog niet beu...
Ik ben TVR freak, normaal Adriaan genaamd, en spaar natuurlijk modelauto's. M'n pa is er ook gek van dus die spaart mee. Ik ben gek van (de naam zegt het al) TVR, Aston Martin en klassieke Jaguars. Ik spaar nu al denk ik 5 jaar modelauto's. M'n collectie bestaat onder andere uit heel wat Autoart's, GMP, Revell en heel wat Maisto's en Bburago's, maar daar geef ik niet zo veel meer om. Ik hoop nog lang met deze hobby door te gaan, ik ben het in ieder geval nog niet beu...
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
-
ik zal me ook even voorstellen....
mijn naam is michael en word vaak mic genoemd...
ik ben 19 jaar en studeer in leiden op de hogeschool en studeer: fyisotherapie.
ik verzamel nu sinds 3 jaar geloof ik en verzamel alleen maar porsche....
en alleen maar de schaal 1:18.
verder woon ik in het westen, en dat was het...
porsche959
mijn naam is michael en word vaak mic genoemd...
ik ben 19 jaar en studeer in leiden op de hogeschool en studeer: fyisotherapie.
ik verzamel nu sinds 3 jaar geloof ik en verzamel alleen maar porsche....
en alleen maar de schaal 1:18.
verder woon ik in het westen, en dat was het...
porsche959
verzamelen is net een bacterie, het begint met 1 en het worden er steeds meer........
Nou vooruit dan maar,
Ben Bart, 19 jaartjes jong en heb geen vriendin. (bevalt me prima op dit moment
) Ik spaar voornamelijk Nederlandse coureurs, en daarnaast diverse Porsche's en BMW's.
Op dit moment doe ik de MBO opleiding "Manager opslag en vervoer" (Transport & Logistiek) 3e jaar op dit moment.
Ben Bart, 19 jaartjes jong en heb geen vriendin. (bevalt me prima op dit moment

Op dit moment doe ik de MBO opleiding "Manager opslag en vervoer" (Transport & Logistiek) 3e jaar op dit moment.
- Bird
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
BU schreef:Bird schreef:Zit nu op het HBO richting bouwkunde ontwerp, wil namelijk architect worden.
gaaf, ik wil namelijk ook graag architect worden
.
Wat voor dingen wil je ontwerpen? Gebouwen of huizen? Jeweetwel, kantoren ofzo.
Het liefste ontwerp ik straks van alles, maar voor nu heb ik alleen nog mooie / aparte ontwerpen voor woonhuizen in mijn schetsblok staan.
Ricardo schreef:Heb me MBO bouwkunde afgerond dus bij hulp julle weten me te vinden
Voordat ik HBO begon had ik ook mijn MBO afgerond dus ik denk niet dat ik de hulp nodig heb