Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bedankt voor de reacties op de twee state troopers!
Nu de derde wagen, een Las Vegas Airport Police. Zelf vind ik de standaard LVPD Policecar al een geweldig mooie politieauto, maar de airport is een stukje stoerder door de grote, extra cijfers op de achterdeuren en moterkap.
Ik vind het zelf echt een van de mooiste wagens uit mijn collectie, ik hoop dat jullie hem net zo mooi vinden!
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Het ruimtetekort wordt toch wel een steeds groter probleem, bij elke aanwinst betekent dat er een ander model terug in de doos moet. Dus ondertussen heb ik al groter aantal politieauto's en wat GMP Mustangs in de dozen staan
Inderdaad een zeer brute uitvoering!!!!! ik kan er erg goed naar kijken
en tja .......ruimtegebrek..........daar heb ik gelukkig nog nooit last van gehad (join the club, gewoon weer een extra kastje )
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!